اخبار   
 

 ۳۰ هکتار از کشتزارها و چراگاه‌های زنجان در آتش سوخت

جانشین فرمانده‌ی انتظامی استان زنجان از رخ دادنِ آتش‌سوزی در ۳۰ هکتار از کشتزارها و چراگاه‌های روستای «دوران» شهرستان زنجان خبر داد. سرهنگ ایرج خانی‌پور گفت: به دنبال اعلام یک مورد آتش‌سوزی به پلیس، مأموران انتظامی شهرستان زنجان رهسپار محل حادثه شدند ...

۳۰ هکتار از کشتزارها و چراگاه‌های زنجان در آتش سوخت

جانشین فرمانده‌ی انتظامی استان زنجان از رخ دادنِ آتش‌سوزی در ۳۰ هکتار از کشتزارها و چراگاه‌های روستای «دوران» شهرستان زنجان خبر داد. سرهنگ ایرج خانی‌پور گفت: به دنبال اعلام یک مورد آتش‌سوزی به پلیس، مأموران انتظامی شهرستان زنجان رهسپار محل حادثه شدند. وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد که آتش سوزی در ۳۰ هکتار از مزارع و مراتع ملی روستای دوران شهرستان زنجان رخ داده است. سرهنگ خانی پور تصریح کرد: با کمک پلیس، نیروهای امدادی و مردم، آتش پس از حدود ۳ ساعت تلاش بی وقفه مهار شد.

به گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در این آتش سوزی ۲۰ هکتار از گندم زار روستا و ۱۰ هکتار از مراتع ملی در آتش سوختند بیان داشت: تلاش برای یافتن عامل یا عاملان این آتش سوزی ادامه دارد و کارشناسان در حال بررسی موضوع به صورت جدی هستند.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایلنا
  11:49   یکشنبه 30 تیر 1398  
 نظرات