اخبار   
 

 کُد اختصاصی شما !

اخیرا واژه‌ی تازه‌ای در گروه نرم‌افزاری سازه تعریف شده، که «کُد اختصاصی» نام گرفته است. این کُد در واقع ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ و اعداد است که در نخستین خرید پس از اسفندماه ۱۴۰۰ به هر یک از خریداران وبگاه SAZE90.com اختصاص می‌یابد. در این بسته‌ی رسانه‌ای، به شماری از پرسش‌های متداول درباره‌ی این «کد اختصاصی» و چگونگی به‌کارگیریِ آن برای بهره‌مندی از تخفیف‌های بیش‌تر، پاسخ داده‌ایم ...

کُد اختصاصی شما !

اخیرا واژه‌ی تازه‌ای در گروه نرم‌افزاری سازه تعریف شده، که «کُد اختصاصی» نام گرفته است. این کُد در واقع ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ و اعداد است که در نخستین خرید پس از اسفندماه ۱۴۰۰ به هر یک از خریداران وبگاه SAZE90.com اختصاص می‌یابد.
با معرفی نرم‌افزارهای ما به دوستانتان، کد اختصاصی خودتان را در اختیارشان قرار دهید تا آن‌ها بتوانند از محصولات ما استفاده کنند و کیف پول شما هم پر شود. همچنین، پیش از خرید، یک کد اختصاصی از دوستانتان بگیرید، یا روی کامنت‌های صفحه‌ی اینستاگرام گروه سازه پیدا کنید، با آن تخفیف بیش‌تر دریافت کنید و کیف پول دوستانتان را هم پر کنید.

کد اختصاصی من برای من چه سودی دارد؟
ـ شما می‌توانید این کُد را در اختیار دوستانتان قراردهید تا آن‌ها هنگام خرید از وبگاه ما، از یک تخفیف فوق‌العاده بهره‌مند شوند. پس از خرید دوستانتان از وبگاه ما، کیف پول شما بسته به میزان خرید دوستانتان شارژ می‌شود، که از موجودی آن می‌توانید برای خرید محصولات و خدمات گروه نرم‌افزاری سازه استفاده کنید.

آیا می‌توانم با کد اختصاصی خودم، برای خودم تخفیف بگیرم؟
ـ شما نمی‌توانید از کد اختصاصی خودتان برای دریافت تخفیف هنگام خرید برای خودتان استفاده کنید. دریافت تخفیف با این کد اختصاصی شما، فقط برای دیگران میسر است.

از کدام کُد برای دریافت تخفیف برای خودم استفاده کنم؟
ـ شما می‌توانید از کد اختصاصی دیگران برای دریافت تخفیف هنگام خریدهای خودتان استفاده کنید. پس از انجام خرید، افزون بر دریافت تخفیف، کیف پول دوستانتان نیز به نسبت درصدی از خرید شما شارژ می‌شود.

چنانچه دوستان من کُد اختصاصی نداشته باشند، از کجا کدهای اختصاصی برای دریافت تخفیف پیدا کنم؟
ـ کدهای اختصاصی را مستقیماَ از دوستانتان دریافت کنید، یا آن که آن‌ها را روی شبکه‌های اجتماعی، از جمله در کامنت‌های تاربرگ اینستاگرامی sazesoftwaregroup@ پیدا کنید.

من اکنون یک کد اختصاصی از دوستانم دارم؛ چگونه از آن استفاده کنم؟
ـ وقتی که روی صفحه‌ی خرید ما به نشانی https://www.saze90.com/buy هستید، کد اختصاصی دوستتان را در باکس کد تخفیف یا معرف وارد بفرمایید، تا تخفیف بیش‌تری دریافت کنید. با کلیک روی «مشاهده‌ی پیش‌فاکتور»، می‌توانید میزان تخفیف خود را ببینید.

برای پرسش‌های بیش‌تر، با ما تماس بگیرید.
بابت زمانی که برای مطالعه‌ی این صفحه اختصاص دادید، از شما سپاسگزاریم.


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  00:30   دوشنبه 19 اردیبهشت 1401  
 نظرات    
 
مدیر وبگاه 01:19 دوشنبه 19 اردیبهشت 1401
0
 مدیر وبگاه


r393034_.jpg