اخبار   
 

 محصولات تازه‌ی گروه نرم‌افزاری سازه ـ بخش نخست: سازه۹۰ ویرایش ۱۴۰۰

رویایی در سال ۱۳۶۸، حرکتی در سال ۱۳۷۵ و حضوری در سال ۱۳۸۰، نرم افزاری را پدید آورد و توسعه داد که انرژی خود را فقط از عشق می‌گیرد و به همین دلیل، بی‌رقیب است. در آخرین ماه‌های سال ۲۰۲۱ تحسین مهندسان سازه در BIG5 DUBAI مهر تأیید دیگری است بر اصالت نرم‌افزار SAZE90 ...

آشنایی با محصولات تازه‌ی گروه نرم‌افزاری سازه
ـ بخش نخست: سازه۹۰ ویرایش ۱۴۰۰
هنگامی که کودکان بی آن که خواندن و نوشتن بدانند، خیال‌پردازی می‌کنند، نمی‌دانند این تخیلات تا چه اندازه ارزشمندند. در سال‌های اخیر، واژه‌ی تازه‌ای در ادبیات انسانی شکل گرفته است که آن را با الفبای «نرم‌افزار» می‌نویسند و به این معناست که همه‌ی آن تخیلات را می‌توان در چارچوبی به‌قاعده قرارداد و با کدهایی قابل‌فهم پردازش کرد و به تصویر کشید. اکنون که قدرت این پردازش بر همگان آشکار شده، کسب‌وکار تازه‌ای ظهور یافته است. «نرم‌افزار» این بار در قالب یک «صنعت» متولد شده است. «صنعت نرم‌افزار» برای بالندگی، با زمینه‌های تازه در هم آمیخته تا کسب‌وکار نوظهور دیگری شکل بگیرد که ویژگی میان‌رشته‌ای دارد. این کسب‌وکار از یک سو با صنعت نرم‌افزار و از سوی دیگر با دیگر صنایع متداول در پیوند و ارتباط است.

بر پایه‌ی آنچه گفته شد، با توجه به پیشینه‌ی «گروه طراحان سازه»، از درهم‌آمیختن «نرم‌افزار» با «مهندسی سازه»، «گروه نرم افزاری سازه» متولد گردید. «گروه طراحان سازه» سال ۱۳۶۸ کار خود را آغاز کرد و زمان شکل‌گیری «گروه نرم‌افزاری سازه» سال ۱۳۷۵ بود. حاصل این پیوند فرخنده، چندین محصول کارآمد است که شاید شما هم نام‌های آن‌ها را شنیده باشید. یکی از این محصولات، نرم‌افزار سازه۹۰، کامل‌ترین نرم‌افزار ترسیم جزئیات سازه‌های بتن‌آرمه برای کمک به مهندسآنِ طراح سازه است. به گواهی هزاران کاربر، سازه۹۰ توانسته است برای شاغلان صنعت ساختمان و همچنین سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان بسیار راه‌گشا باشد.

امروز همه‌ی ما در گروه نرم‌افزاری سازه با افتخار اعلام می‌کنیم: از حرکتی که آغاز شد و نقطه‌ای که در آن قرار داریم، بسیار خرسندیم. بی‌شک بخش قابل‌توجهی از این پیشرفت مدیون پشتیبانی، راهنمایی و صبوری مشتریان و کاربران ما بوده است. امیدواریم بتوانیم در آینده نیز گام‌های بلند دیگری برای خدمت متقابل به کاربران خود برداریم. در ادامه، با توانایی‌های نرم‌افزار پرقدرت سازه۹۰ در ترسیم نقشه‌ها و جزئیات اجرایی سازه‌های بتن‌آرمه آشنا می‌شوید.


بخشی از توانایی‌های سازه۹۰ برای ترسیم سازه‌های بتنی عبارت‌اند از:
(با کلیک روی هر مورد، آگاهی‌های مربوط در صفحه‌ای دیگر برایتان نمایش داده خواهند شد.)
ترسیمی:
ـ تیرها
ـ ستون‌ها
ـ فونداسیون پیشرفته
ـ دیوار برشی پیشرفته
ـ سقف تیرچه‌بلوک
ـ پله

محاسباتی و کنترلی:
ـ محاسبه‌ی طول مهار و وصله و خم میلگردها
ـ کنترل ضوابط شکل‌پذیری
ـ امکان تعیین استراتژی خاموت‌گذاری
ـ امکانات دیگر

لیست مقادیر مصالح:
ـ تهیه‌ی لیستوفر
ـ محاسبه‌ی حجم بتن
ـ دستور برش

قابلیت های دیگر:
ـ نقشه‌های هوشمند
ـ امکان مدیریت طول میلگردهای تقویتی
ـ شیت‌چینی خودکار
ـ متدولوژی جدید SED
ـ گزارش از نحوه‌ی ترسیم جزئیات (Report)
ـ نصب روی سیستم 64bit
ـ نسخه‌ی شبکه‌ی سازه۹۰

  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  13:45   شنبه 1 آبان 1400  
 نظرات    
 
مدیر وبگاه 21:49 چهارشنبه 5 آبان 1400
0
 مدیر وبگاه

    
t85959_INSTA-iiiwe.jpg