اخبار   
 

 «سازه مینار» ، عصرانه‌ی سازه‌ای ...

«گروه نرم‌افزاری سازه» در سال‌هایی که گذشت، همواره با ارائه‌ی مفاهیمی خلاقانه، راهی پُر فراز و نشیب اما سرشار از اشتیاق را پیموده است، تا گوشه‌ای از توان مهندسانِ ایرانی در دانش و تکنولوژی را به نمایش بگذارد. تازه‌ترین گام این گروه در این راه، «سازه مینار» است ...

کاربران گرامی، همکاران عزیز
سلام
در دو دهه‌ی گذشته، «گروه نرم‌افزاری سازه»، با ارائه‌ی سازه90، بهینه ساز طراحی، دکترسازه ،iiiwe.com و مفاهیمِ خلاقانه‌ی دیگر، گوشه‌ای از توانایی‌های مهندسانِ ایرانی در دانش و تکنولوژی را نمایندگی کرده است.

در همین مدت دریافته‌ایم که کاربران نرم‌افزارهای گروه نرم‌افزاری سازه، دیگر مهندسان و همچنین دانشجویان عزیز مایل‌اند در فضایی رودررو پرسش‌ها و ابهام‌های خود را مطرح و با نرم‌افزارها آشنا شوند؛ که در این زمینه، در سال‌های گذشته تنها در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران امکان پاسخ‌گوییِ رودررو فراهم بود.

از سوی دیگر، نمایشگاه صنعت ساختمان تهران تنها یک بار در سال برگزار می‌شود و فرصتِ کافی برای پرسش و پاسخ، تصمیم‌گیری برای خرید، دریافت تخفیف‌های ویژه و امکان حضور برای همه‌ی شما عزیزان به نحو مطلوب وجود ندارد. از همین رو، به منظور فراهم آوردن فضایی متفاوت، مطلوب، باکیفیت و در شأنِ کاربران، مهندسان و دانشجویان عزیز، برگزاریِ «سازه مینار» (عصرانه‌های سازه‌ای) در همه‌ی شهرهای کشور برنامه‌ریزی شده است.

برای حضور در «سازه مینار» در شهر خودتان، کافی‌ست در وبگاه SAZEMINAR.COM نام‌نویسی کنید. نام‌نویسی و حضور برای مهندسان، دانش‌آموختگان، استادان و دانشجویان رشته‌ی عمران، «رایگان» است.
همچنین، اولویتِ انتخاب شهرها برای برگزاری «سازه مینار» بر اساس بیش‌ترین تعداد ثبت‌نام انجام خواهد گرفت. پیشنهاد می‌شود همین امروز اقدام به نام‌نویسی کنید تا شهر شما در اولویت قرار گیرد. پیشاپیش از توجه و مشارکت شما سپاسگزاریم.

با کلیک کردن بر روی تصویر زیر هم می‌توانید به وبگاه sazeminar.com بروید‌.
example-image

  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  19:11   شنبه 24 بهمن 1394  
 نظرات