اخبار   
 

 جشنواره‌ی فروش تابستانی گروه نرم‌افزاری سازه

لذتِ پایانِ فصلِ گرم و پُرخاطره‌ی تابستون و آغازِ مهرماه، با یه خریدِ هیجان‌انگیز توی جشنواره‌ی تابستونیِ گروه نرم‌افزاری سازه دوچندان می‌شه. توی این جشنواره، هرچی سبدِ خریدِ شما ‍پُرتر باشه، تخفیفِ بیش‌تری می‌گیرین: با خریدِ یه محصول، ۳۰درصد؛ با خریدِ دو محصول، ۴۰درصد؛ و با خریدِ سه محصول، ۵۰درصد تخفیف! از ۱۷ تا ۲۲ شهریور، خودتون رو به یه خریدِ لذت‌بخش که می‌تونه رَوندِ کاری‌تون رو متحول کنه، دعوت کنین؛ و نیمه‌ی دومِ سال رو پُرقدرت‌تر از نیمه‌ی نخست بگذرونین ...

جشنواره‌ی فروش تابستانی گروه نرم‌افزاری سازه

لذتِ پایانِ فصلِ گرم و پُرخاطره‌ی تابستون و آغازِ مهرماه، با یه خریدِ هیجان‌انگیز توی جشنواره‌ی تابستونیِ گروه نرم‌افزاری سازه دوچندان می‌شه. توی این جشنواره، هرچی سبدِ خریدِ شما ‍پُرتر باشه، تخفیفِ بیش‌تری می‌گیرین:
با خریدِ یه محصول، ۳۰درصد؛ با خریدِ دو محصول، ۴۰درصد؛ و با خریدِ سه محصول، ۵۰درصد تخفیف!
خبرِ خوب این که کُدهای اختصاصی و استفاده از کیفِ پول هنوز فعاله و با استفاده از اون‌ها، می‌تونین حتی بیش‌تر از ۶۰درصد تخفیف بگیرین.
همه‌ی ما مشتاقانه منتظرِ تحولاتِ مثبتِ جامعه در ماه‌های پیشِ رو هستیم.
بنابراین، از ۱۷ تا ۲۲ شهریور، خودتون رو به یه خریدِ لذت‌بخش که می‌تونه رَوندِ کاری‌تون رو متحول کنه، دعوت کنین؛ و نیمه‌ی دومِ سال رو پُرقدرت‌تر از نیمه‌ی نخست بگذرونین.


با کلیک بر روی تصویر زیر، خانم فاطمی، مدیر فروش گروه نرم‌افزاری سازه، در ویدئویی به مدت‌زمان یک‌ونیم دقیقه، درباره‌ی جشنواره‌ی فروش تابستانی این گروه توضیحاتی را ارائه می‌کند.
با کلیک بر روی تصویر بالا، خانم فاطمی، مدیر فروش گروه نرم‌افزاری سازه، در ویدئویی به مدت‌زمان یک‌ونیم دقیقه، درباره‌ی جشنواره‌ی فروش تابستانی این گروه توضیحاتی را ارائه می‌کند.

  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  08:28   پنجشنبه 17 شهریور 1401  
 نظرات