اخبار   
 

 پشتیوان سازه۹۰ شوید !

همراهان همیشگی، اگر امروز با تجارب گران‌بها در شرف ورود به بازارهای بین‌المللی هستیم، باید قدردان پشتیبانی‌های راه‌گشای شما از نخستین سال‌ها باشیم. برای ما عرصه‌ی بین‌المللی با نیمی از جمعیت جهان و رقبایی قدرتمند، نیازمند توانی صدچندان برای سرمایه‌گذاری در همه‌ی بخش‌هاست. از سوی دیگر، تضمین بلندمدت و اطمینان‌بخشِ نیازهای نرم‌افزاریِ شما با کم‌ترین هزینه می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد. از همین رو، برای پاسخ به نیازهای دو طرف، طرح یک تجارت سودمند برای شما و ما ریخته شده است ...

کاربران گرامی،
همراهان همیشگی

اگر امروز با تجارب گران‌بها در شرف ورود به بازارهای بین‌المللی هستیم، باید قدردان پشتیبانی‌های راه‌گشای شما از نخستین سال‌های دهه‌ی ۸۰ باشیم.

ﺑﺮای آگاهی ﺷﻤﺎ، از ﺳﺎل ۲۰۰۹ ﺑﺎ ﺗأﺳﯿﺲ ﺷﺮﮐﺖ .SPIDTECH Structural Software Inc در ﮐﺸﻮر ﮐﺎﻧﺎدا ﺑﺮای ﺻﺎدرات محصولات خود در حال تلاش و برنامه‌ریزی هستیم.
کارهای بسیار بزرگی تا امروز انجام گرفته و این روزها ساعات پایانیِ انتظار برای ورود به بازار بین‌المللی را می گذرانیم.

برای ما عرصه‌ی بین‌المللی با نیمی از جمعیت جهان در گام اول و رقبایی قدرتمند، نیازمند انرژی و توانی صدچندان برای سرمایه‌گذاری در همه‌ی بخش‌های توسعه، بازاریابی و فروش است. از سوی دیگر، با توجه به درخواست‌های رسیده، تضمین بلندمدت و اطمینان‌بخشِ نیازهای نرم‌افزاریِ شما با کم‌ترین هزینه می‌تواند برایتان بسیار جذاب باشد. از همین رو، برای پاسخ به نیازهای دو طرف، طرح یک تجارت سودمند برای شما و ما ریخته شده است :

از شما دعوت می‌کنیم در کنار هزاران کاربر دیگر از بازگشت ثروت به کشور عزیزمان با صادرات فناوری حمایت کنید،
پشتیوان سازه۹۰ (SAZE Backer) شوید و از مزایای شگفت‌انگیز آن بهره‌مند گردید.

ﺑﺎ آرزوی ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ‌ﻫﺎ،
محمدرضا جمشیدیان


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  00:00   سه شنبه 3 مرداد 1396  
 نظرات