اخبار   
 

 عیدی جشن رمضان

شما کاربران ارجمند محصولات گروه نرم‌افزاری سازه، بهتر از ما واقف‌اید که از سال ۱۳۹۴ تا کنون، با وجود افزایش چندین‌برابریِ همه‌ی قیمت‌ها، بهای محصولات ما تنها ۱۰درصد افزایش داشته است. بنابراین، برای تأمین هزینه‌ها و تداوم تولیدات بهتر، ناگزیر به افزایش قیمت محصولات خود متناسب با تعرفه‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان هستیم. اما خبر خوب این است که شما می‌توانید در طرح «عیدی جشن رمضان» (۶ و ۷ خرداد) خرید خود را برای آخرین بار با تخفیف روی قیمت‌های قبل انجام دهید ...

عیدی جشن رمضان، ۶ ـ ۷ خرداد

خریداران محترم محصولات،
بازدیدکنندگان گرامی
لطفاً این متن را تا پایان بخوانید، خبرهای خوبی در راه است ...

به‌منظور درک متقابل از شرایط شما کاربران محترم، همه‌ی تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا با ثابت نگه داشتنِ قیمت‌ها و دادنِ تخفیف‌های به‌موقع در طرح‌های فروش، امکان خریدهای متناسب را برای شما عزیزان فراهم نماییم.
در همین رابطه، شما بهتر از ما واقف‌اید که در همین فاصله، قیمت ارز بیش از ۴ برابر، قیمت مسکن بیش از ۳ برابر، قیمت خودرو نزدیک به ۵ برابر و تعرفه‌های دریافتی سازمان‌های نظام مهندسی بیش از ۲.۵ برابر افزایش یافته است. متناسب با این تغییرات، هزینه‌های گروه نرم‌افزاری سازه نیز افزایش یافته، اما قیمت محصولات ما تنها ۱۰% افزایش داشته است.

بر اساس آنچه بیان شد و با عذرخواهی از کاربران محترم، برای تأمین هزینه‌ها و استقرار گروه نرم‌افزاری سازه برای تولیدات بهتر، ناگزیر به افزایش قیمت محصولات خود متناسب با تعرفه‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان هستیم، که شما می‌توانید قیمت جدید محصولات را در صفحه‌ی خرید ملاحظه بفرمایید.

اما خبر خوب این است که شما خریداران و کاربران محترمی که مایل‌اید محصولات این شرکت را با تخفیف روی قیمت‌های قبل خریداری نمایید، می‌توانید از فرصت ویژه که در طرح «عیدی جشن رمضان» در روزهای ۶ و ۷ خردادماه فراهم شده است، استفاده کنید و خرید خود را کماکان و برای آخرین بار با تخفیف روی قیمت‌های قبل انجام دهید.

امیدواریم بتوانید از این فرصتِ آخر حداکثر بهره را ببرید.
آگاهی‌های بیش‌تر در این باره، به‌زودی ارائه و به‌روزرسانی خواهد شد ...

با آرزوی موفقیت برای همه‌ی شما

گروه نرم‌افزاری سازه

با کلیک بر روی تصویر، اطلاعیه‌ی گروه نرم‌افزاری سازه درباره‌ی طرح «عیدی جشن رمضان» برای شما گشوده خواهد شد.

  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  09:00   سه شنبه 16 اردیبهشت 1399  
 نظرات