اخبار   
 

 «سازه۹۰» برای مبحث ۹ جدید مقررات ملی ساختمان، به‌روز شد

به آگاهی مهندسان ارجمند و کاربران محترم می‌رسانیم: با کوشش و جدیت همکاران شما در «گروه نرم‌افزاری سازه»، نرم‌افزار SAZE90 برای مبحث نهم جدید مقررات ملی ساختمان به‌روزرسانی و آپدیت شد. همان‌گونه که می‌دانید، تاریخ ابلاغ ویرایش جدید، خردادماه ۹۹ و تاریخ انقضای ویرایش قبلی، آذرماه ۹۹ است. به این ترتیب، آماده‌سازیِ به‌موقع ویرایش جدید SAZE90 این امکان را برای شما فراهم نموده است تا بتوانید به‌موقع از آپدیت جدید بهره‌مند شوید ...

«سازه۹۰» برای مبحث ۹ جدید مقررات ملی ساختمان، به‌روز شد
مهندسان ارجمند، کاربران محترم
به آگاهی شما گرامیان می‌رسانیم: با کوشش و جدیت همکاران شما در «گروه نرم‌افزاری سازه»، نرم‌افزار SAZE90 برای مبحث نهم جدید مقررات ملی ساختمان به‌روزرسانی و آپدیت شد. همان‌گونه که می‌دانید، تاریخ ابلاغ ویرایش جدید، خردادماه ۹۹ و تاریخ انقضای ویرایش قبلی، آذرماه ۹۹ است. به این ترتیب، آماده‌سازیِ به‌موقع ویرایش جدید SAZE90 این امکان را برای شما فراهم نموده است تا بتوانید به‌موقع از آپدیت جدید بهره‌مند شوید

تأکید می‌کنیم: نرم‌افزار سازه۹۰ و دیگر محصولات گروه نرم‌افزاری سازه توسط این گروه به‌طور کامل پیشتیبانی می‌شوند. در صورت تغییر در ضوابط آیین‌نامه‌ها، اعم از آیین‌نامه‌های سازه‌های بتن‌آرمه، مبحث نهم مقررات ملی ساختمان، آیین‌نامه‌ی ACI آمریکا یا دیگر آیین‌نامه‌های مرتبط، مانند آیین‌نامه‌ی ۲۸۰۰ و همچنین برای هماهنگی با آخرین نسخه‌های نرم افزارهای آنالیز و طراحی سازه‌های بتن‌آرمه مانند SAFE ،ETABS ،SAP و همچنین برای هماهنگی با نرم‌افزار AutoCAD به‌عنوان نرم‌افزار نقشه‌کشی و ترسیم سازه، تغییرات سریعاً اعمال می‌شودو در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
این خدمات از زمان عقد قرارداد به مدت یک سال رایگان است و پس از آن مطابق مفاد قرارداد خواهد بود.
به یاد داشته باشید: هر به‌روزرسانی شامل کلیه‌ی تغییرات نرم‌افزار از آغاز تا آن تاریخ می‌باشد و نیازی به دانلود به‌روزرسانی‌های پیشین نیست.
نام نرم‌افزار: سازه۹۰
ویرایش: 2.9909.1
تاریخ و ساعت به‌روزرسانی: ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ـ ۱۴:۳۸

ـ توجه: پسوند فایل به‌‌روزرسانی ZIP می‌باشد.
برای نصب به‌روزرسانی، پس از Extract کردن فایل ZIP، فایل با پسوند exe را اجرا نمایید.
دو مورد زیر در آپدیت بعدی ارائه خواهند شد:
ـ هماهنگی با دستور ریپورت
ـ فاصله‌ی خاموت‌ها در شکل‌پذیری ویژه در بند 9-20-6-3-3-4
همچنین، فهرست کلیه‌ی تغییرات انجام‌گرفته به‌زودی منتشر می‌شود. کلیه‌ی دارندگان خدمات SUM معتبر می‌توانند از این آپدیت به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند.

همکارانی که خدمات SUM فعال ندارند، می‌توانند با شرکت و احراز شرایط در طرح خرید ۹۹/۹/۹، یک سال خدمات SUM رایگان دریافت نمایند و از آخرین ویرایش‌های همه‌ی نرم‌افزارها از جمله مبحث نهم جدید استفاده کنند. همکاران محترمی که هم‌اکنون خدمات SUM فعال دارند، می‌توانند از آپدیت مبحث نهم جدید به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

با آرزوی تندرستی و پیروزی برای همه‌ی شما عزیزان،
گروه نرم‌افزاری سازه

  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  17:49   چهارشنبه 5 آذر 1399  
 نظرات