اخبار   
 

 پل روگذر قطار شهری در میدان استقلال اصفهان، در ۴۰ روز آینده تکمیل می‌شود

مدیر منطقه‌ی ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: پل روگذر قطار شهری که یکی از ۸ پل مجموعه پل‌های تقاطع غیرهمسطح استقلال است، طی ۴۰ روز آینده تکمیل می‌شود ...

پل روگذر قطارشهری در میدان استقلال اصفهان، در ۴۰ روز آینده تکمیل می‌شود

مدیر منطقه‌ی ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: پل روگذر قطار شهری که یکی از ۸ پل مجموعه پل‌های تقاطع غیرهمسطح استقلال است، طی ۴۰ روز آینده تکمیل می‌شود.

محمدرضا برکت در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: پروژه مجموعه پل‌های میدان استقلال در ابتدا تنها یک پروژه بود اما این پروژه در حال حاضر در قالب ۱۱ پروژه در حال انجام است.

وی افزود: فاز اول طرح شامل میدان با عرض عبور ١٦ متر در تراز صفر همراه با ٣ پل زیرگذر در مسیر رینگ حفاظتی به طول ١٢٠٠متر در تراز ٧- و همچنین ساخت ٢ پل روگذر هرکدام به طول ٧٠٠ متر در مسیر ارتباطی خیابان امام خمینی(ره) به سمت بلوار آزادگان (شاهین شهر) به صورت رفت و برگشت در تراز ٧+ انجام شده است.


مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: پل روگذر از سمت بلوار دانشگاه (خمینی شهر) به سمت بلوار آزادگان (شاهین شهر) با مشخصات فنی و اجرایی خاص در تراز ١٤ + به طول ٨٠٠ متر و عرض ١٣/٣٠متر در فاز دوم اجرایی این پروژه قرار گرفته است که این پل یکی از بی نظیر ترین پل های شهری محسوب می شود.

برکت افزود: پل قطار شهری مترو که یکی از ۸ پل مجموعه پل‌های تقاطع غیر هم‌سطح استقلال است طی ۴۰ روز آینده تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رفت و آمد ماشین‌های سنگین در این مکان عبور و مرور دانشجویان دانشگاه صنعتی را با مشکل مواجه کرده است، عنوان کرد: برای تسهیل در رفت و آمد دانشجویان دانشگاه صنعتی زیرگذری مجزا احداث شده است تا دانشجویان بدون دغدغه از زیرگذر به سمت درب ورودی دانشگاه حرکت کنند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهارکرد: احداث مجموعه ابرپروژه استقلال در مراحل پایانی احداث قرار دارد و به زودی کل پروژه افتتاح می شود.

برکت با اشاره به دیگر پروژه های این منطقه گفت: ۵۹ پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی برای این منطقه پیش بینی شده است که حدود ۳۰ تا ۳۵ پروژه‌ از جمله پارک‌های بزرگ، خیابان اصلی و ادامه حلقه حفاظتی شهر را شامل می‌شود.

  منبع : خبرگزاری ایمنا
  04:36   دوشنبه 25 اردیبهشت 1396  
 نظرات