اخبار   
 

 پنجمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن

پنجمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن (ICRARE 2017)، بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه با حضور وزیر راه و ترابری در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح می‌شود ...

پنجمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن

پنجمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن (ICRARE 2017)، بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه با حضور وزیر راه و ترابری در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کنفرانس توسط دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران و با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی و تمام مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی مرتبط با این حوزه، همزمان با «پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته در کشور»، روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

خط و سازه‌های ریلی، ناوگان ریلی، حمل‌ونقل ریلی، راه‌آهن برقی و سیگنالینگ، سیستم راه‌آهن شهری، اقتصاد و سیاست‌گذاری ریلی، توسعه پایدار و ایمنی و بهره‌وری، محورهای تخصصی پنجمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن اعلام شده است.

در پنجمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن، ارائه ۶ سخنرانی کلیدی و ۷۰ مقاله، برگزاری ۱۸ عنوان کارگاه آموزشی، معرفی طرح برتر صنعت ریلی کشور و معرفی محقق جوان برگزیده، برنامه‌ریزی شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت icrare۲۰۱۷.iust.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۷۷۲۴۰۰۵۵-۰۲۱ تماس بگیرند.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  05:36   یکشنبه 24 اردیبهشت 1396  
 نظرات