اخبار   
 

 تعویق مراسم قرعه‌کشی

به‌رغم همه‌ی برنامه‌ریزی‌ها و عقد قرارداد، برابر اطلاعات ارائه‌شده از سوی تهیه‌کننده‌ی محترم، پخش زنده‌ی برنامه‌ی «زنده‌رود» در روز آدینه، ۸ تیرماه در آخرین لحظات لغو شد. علت این امر نیاز به تجدید قرارداد تهیه‌کننده‌ی محترم با صدا و سیما عنوان شده است. به این ترتیب، مراسم قرعه‌کشی میان خریداران جشنواره‌ی رمضان برای یک دستگاه خودروی برلیانس از طرف گروه نرم‌افزاری سازه نیز به‌ناچار به یکی از برنامه‌های بعدی «زنده‌رود» موکول می‌گردد ...

تعویق مراسم قرعه‌کشی


سلام و عرض ادب

به‌رغم همه‌ی برنامه‌ریزی‌ها و عقد قرارداد، برابر اطلاعات ارائه‌شده از سوی تهیه‌کننده‌ی محترم، پخش زنده‌ی برنامه‌ی «زنده‌رود» در روز آدینه، ۸ تیرماه در آخرین لحظات لغو گردید و در این روز تنها بخش‌هایی از برنامه‌های پیشین به نمایش درخواهد آمد. علت این امر نیاز به تجدید قرارداد تهیه‌کننده‌ی محترم با صدا و سیما عنوان شده است.
به این ترتیب، مراسم قرعه‌کشی میان خریداران جشنواره‌ی رمضان برای یک دستگاه خودروی برلیانس از طرف گروه نرم‌افزاری سازه نیز به‌ناچار به یکی از برنامه‌های بعدی «زنده‌رود» موکول می‌گردد.

گروه نرم‌افزاری سازه ضمن عذرخواهی از همه‌ی شما بزرگواران برای به تعویق افتادن برنامه، به اطلاع می رساند تعویق پخش زنده‌ی برنامه‌ی «زنده‌رود» از طرف صدا و سیما بوده و علی‌رغم این مسأله، این شرکت ضمن مراقبت از حقوق همه‌ی کاربران خود، تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا در اولین زمان ممکن مراسم قرعه‌کشی را برگزار نماید. در خصوص زمان جدید پخش زنده‌ی قرعه‌کشی به شما عزیزان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

با آرزوی موفقیت برای شما،
گروه نرم‌افزاری سازه


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  18:00   پنجشنبه 7 تیر 1397  
 نظرات