اخبار   
 

 تصویب آیین‌نامه‌ی کنترل ساختمان به پس از رأی اعتماد کابینه موکول شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بررسی روند تصویب آیین‌نامه‌ی کنترل ساختمان به پس از رأی اعتماد کابینه‌ی دوازدهم موکول شد. حامد مظاهریان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: بررسی روند تصویب آیین‌نامه‌ی کنترل ساختمان به بعد از رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه‌ی دوازدهم ریاست‌جمهوری موکول شده و طی دو ـ سه هفته‌ی آینده موضوع پی‌گیری می‌شود ...

تصویب آیین‌نامه‌ی کنترل ساختمان به پس از رأی اعتماد کابینه موکول شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بررسی روند تصویب آیین‌نامه‌ی کنترل ساختمان به پس از رأی اعتماد کابینه‌ی دوازدهم موکول شد. حامد مظاهریان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: بررسی روند تصویب آیین‌نامه‌ی کنترل ساختمان به بعد از رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه‌ی دوازدهم ریاست‌جمهوری موکول شده و طی دو ـ سه هفته‌ی آینده موضوع پی‌گیری می‌شود.

وی افزود: آیین نامه کنترل ساختمان راهی جز اصلاح ندارد؛ چرا که این مساله اصلاح اساسی در فرآیند ساخت و ساز است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از وضعیت موجود تاکید کرد: ما با فرآیندی مواجهیم که بسیار کند و هزینه بر است و خدمات غیرواقعی ارایه می شود. لذا باید در جهت منافع مردم اصلاح شود و راهش هم این آیین نامه است.

مظاهریان خاطرنشان کرد: ما حدود سه سال است که آیین نامه را پیشنهاد داده ایم اما هیچ پیشنهاد دیگری روی میز نیست. یکی پیشنهاد ما است و یکی وضع موجود. ادامه وضع موجود نه امکان پذیر است و نه عالی. لذا اصلاحات آیین نامه با آسیب شناسی وضعیت جلو می رود.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر در همین زمینه در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  19:29   چهارشنبه 18 مرداد 1396  
 نظرات