اخبار   
 

 پایان جادوی ستاره‌ها (SAZE Backer)، به‌زودی، بدون تمدید

هنگامی که در ۲۶ تیرماه کمپین جادوی ستاره‌ها (SAZE Backer) را آغاز کردیم، تصوری از تعداد و حجم همراهانِ این کمپین نداشتیم. به یاری خداوند، این کمپین با استقبال بسیار خوب کاربران محترم و خریداران محصولات گروه نرم‌افزاری سازه روبه‌رو گردید و در دهم مهرماه گذشته با موفقیت به کار خود پایان داد ...

پایان جادوی ستاره‌ها (SAZE Backer)، به‌زودی، بدون تمدید

همراهان عزیز،
کاربران محترم
بازدیدکنندگان گرامی

هنگامی که در ۲۶ تیرماه کمپین جادوی ستاره‌ها (SAZE Backer) را آغاز کردیم، تصوری از تعداد و حجم همراهانِ این کمپین نداشتیم. به یاری خداوند، این کمپین با استقبال بسیار خوب کاربران محترم و خریداران محصولات گروه نرم‌افزاری سازه روبه‌رو گردید و در دهم مهرماه گذشته با موفقیت به کار خود پایان داد.

پس از پایان زمان کمپین، درخواست‌های مکرری از سوی کاربران برای افزودن امکان پرداخت با چک و تمدید زمان کمپین واصل گردید. بر این اساس، زمان کمپین جادوی ستاره‌ها (SAZE Backer) تمدید و امکان پرداخت با چک برای شما عزیزان هم‌اکنون فراهم شده است.

در این زمینه و برای پیش‌آگهی به شما عزیزان، به استحضار می‌رساند کمپین جادوی ستاره‌ها و امکان استفاده از همه‌ی امتیازات ویژه‌ی آن، روز یک‌شنبه، ۱۰ دی‌ماه، همزمان با پایان سال ۲۰۱۷ به پایان خواهد رسید و هرگز تمدید نخواهد شد.
بدیهی است که تا آن زمان شما می‌توانید از مزایای پرداخت با چک و یا پرداخت نقدی در این کمپین استفاده نمایید و از امتیازات بسیار سخاوتمندانه‌ی آن بهره‌مند گردید. از همین رو، از شما دعوت می‌کنیم با صدها تن از دیگر همکاران خود همراه شوید و از فرصت بی‌مانند به‌دست‌آمده نهایت استفاده را ببرید.

همکاران ما در بخش فروش، مالی و خدمات، آماده‌ی پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما و تسهیل جریان خرید می‌باشند.

با آرزوی بهترین‌ها،
گروه نرم‌افزاری سازه


■ جادوی ستاره‌ها (SAZE Backer)، بزرگ‌ترین کمپین SAZE90

  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  15:33   سه شنبه 14 آذر 1396  
 نظرات