اخبار   
 

 واکنش انجمن کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی استان تهران به استیضاح

انجمن کارشناسان سازمان نظام مهندسی استان تهران در بیانیه‌ای با اعلام حمایت از وزیر راه و شهرسازی، استیضاح وزیر را سبب بی‌ثباتی و تزلزل در امور عمرانی و مهندسی کشور خواند ...

واکنش انجمن کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی استان تهران به استیضاح
■ حمایت قاطع از وزیر راه و شهرسازی
■ استیضاح سبب بی‌ثباتی و تزلزل در امور عمرانی و مهندسی کشور می‌شود


انجمن کارشناسان سازمان نظام مهندسی استان تهران در بیانیه‌ای با اعلام حمایت از وزیر راه و شهرسازی، استیضاح وزیر را سبب بی‌ثباتی و تزلزل در امور عمرانی و مهندسی کشور خواند.

انجمن کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی استان تهران با اعلام حمایت قاطع از وزیر راه و شهرسازی، بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه انجمن کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی استان تهران با موضوع طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی و خطاب به نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی‌ آمده است: نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی مستحضر می‌باشید دولت یازدهم ماه‌های پایانی ماموریت خود را سپری می‌نماید و آنچه در این ماه‌ها برای هر دولتی ضروری می‌نماید نتیجه‌گیری و جمع‌بندی فعالیت‌های صورت گرفته و ارائه گزارش به مردم شریف ایران می‌باشد.

دولت یازدهم در طول سال‌های مسئولت‌ تمام تلاش خود بر رفع مشکلات پیش آمده گذشته متمرکز نموده و موفق گردید بخشی از آنان را مرتفع نماید هرچند انتقاداتی نیز بر هر عملکردی می‌تواند مطرح باشد و این دولت نیز از آن مستثنی نیست اما به نظر می‌رسد طرح موضوع استیضاح وزیر محترم راه و شهرسازی در این برهه زمانی می‌تواند مشکلاتی را در دستگاه‌های ذیربط به وجود آورد و نیز موجبات بی‌ثباتی و تزلزل در امور عمرانی و مهندسی کشور گردد. لذا این تشکل به لحاظ صنفی و حرفه‌ای از نمایندگان محترم مردم درخواست می‌نماید با تامل بیشتر مخالفت خود را با این استیضاح اعلام نموده و به دولت امید و وزیر فرهیخته و متعهد فرصت دهند تا در زمان مقتضی اقدامات خود را در جهت منافع ملی به نتیجه برساند.

example-image
  منبع : وبگاه صما
  18:12   شنبه 30 بهمن 1395  
 نظرات    
 
حسین زرکوب 21:34 شنبه 30 بهمن 1395
0
 حسین زرکوب
باسلام وزارت راه وشهرسازی با سوء مدیریت فراوانی همراه است ونیاز به یک مدیریت قوی دارد.
نوید فرهودی 11:00 یکشنبه 1 اسفند 1395
0
 نوید فرهودی
با سلام متاسفانه نگاه صرفاً سیاسی به موضوعات از طرف سازمان های اصولاً فنی را شاهد هستیم. به هر حال با نیم نگاهی به دیگر کشور ها به سهولت متوجه رفتار قاطع تمامی ارگانها و سازمان های ذی ربط با سوء مدیریت و دیگر تخلفات فنی، اداری و اخلاقی مسئولان می شویم. اگر ضرری از بابت سوء مدیریت شخصی اثبات شده است حتی یک روز هم در اصلاح آن نباید تردید و تعارف داشت.