اخبار   
 

 برگزاری نهمین کنفرانس ملی زلزله و سازه به‌صورت مجازی

به‌منظور پیشگیری از ویروس حاد تنفسی جدید «کرونا» نهمین کنفرانس ملی زلزله و سازه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، با توجه به بخشنامه‌ی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، با موضوع برگزار نشدن همایش‌ها و کنفرانس‌ها به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نهمین کنفرانس ملی زلزله و سازه که قرار بود ۶ و ۷ اسفند در دانشگاه باهنر کرمان حضوری برگزار شود، صرفاً به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و آیین گشایش و نشست‌های ارائه‌ی حضوری و کارگاه‌های آموزشیِ پیش‌بینی‌شده تشکیل نخواهند شد ...

برگزاری نهمین کنفرانس ملی زلزله و سازه به‌صورت مجازی

به‌منظور پیشگیری از ویروس حاد تنفسی جدید «کرونا» نهمین کنفرانس ملی زلزله و سازه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، با توجه به بخشنامه‌ی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، با موضوع برگزار نشدن همایش‌ها و کنفرانس‌ها به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نهمین کنفرانس ملی زلزله و سازه که قرار بود ۶ و ۷ اسفندماه در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان حضوری برگزار شود، صرفاً به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و آیین گشایش و نشست‌های ارائه‌ی حضوری و کارگاه‌های آموزشیِ پیش‌بینی‌شده تشکیل نخواهند شد.

طبق اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی، براساس این گزارش دبیرخانه کنفرانس خواستارشد کلیه نویسندگان و ارائه دهندگان مقالات ، فایلهای ارائه مقالات خود را به صورت فایل پاورپوینت یا فایل پوستر به پست الکترونیک این دبیرخانه به آدرس info@panel.endri.ir ارسال کنند تا جهت استفاده علاقه مندان در وب‌سایت کنفرانس بارگذاری شود.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  11:00   دوشنبه 5 اسفند 1398  
 نظرات    
 
داود دلدار 22:35 یکشنبه 11 اسفند 1398
1
 داود دلدار
با تشکر از تمام دست اندرکاران . سال 1389 در دانشگاه کرمان در همایش یادبود زلزله بم شرکت داشتیم . یادش بخیر ...