اخبار   
 

 نتایج مسابقه‌ی طراحی سردر مجموعه‌ وزرشی انقلاب اعلام شد

هیات داوران «مسابقه‌ی ملی طراحی سردر ورودی غربی باشگاه انقلاب به همراه عناصر مبلمان شهری وابسته» روز پانزدهم دی ۱۴۰۱ نشستی برای بررسی و داوری آثار تشکیل داد و در این نشست، ۴۱ اثر رسیده را ـ که از پیش به‌صورت رمز و کدگذاری مرتب شده بودند ـ در چندین مرحله داوری نمود و به روش حذفی، مرحله به مرحله به آثار برتر لیست کوتاه ۱۷ اثر رسید. سپس از ۱۷ اثر به ۸ اثر و در نهایت در مورد انتخاب ۳ طرح برتر پایانی به اجماع دست یافت ...

نتایج مسابقه‌ی طراحی سردر مجموعه‌ وزرشی انقلاب اعلام شد

پیرو انتشار فراخوان مسابقه «طراحی معماری سردر ورودی غربی مجموعه‌ ورزشی انقلاب و عناصر مبلمان شهری» شهریور ماه ۱۴۰۱ و طی گزارش دبیرخانه مسابقه، نتایج و اسامی رتبه‌های برتر اعلام گردید. هیات داوران «مسابقه‌ی ملی طراحی سردر ورودی غربی باشگاه انقلاب به همراه عناصر مبلمان شهری وابسته» روز پانزدهم دی ۱۴۰۱ نشستی برای بررسی و داوری آثار تشکیل داد و در این نشست، ۴۱ اثر رسیده را ـ که از پیش به‌صورت رمز و کدگذاری مرتب شده بودند ـ در چندین مرحله داوری نمود و به روش حذفی، مرحله به مرحله به آثار برتر لیست کوتاه ۱۷ اثر رسید. سپس از ۱۷ اثر به ۸ اثر و در نهایت در مورد انتخاب ۳ طرح برتر پایانی به اجماع دست یافت.

رتبه‌های برتر

رتبه نخست: دفتر معماری آلا دیزاین (علی لواسانی + فاطمه عزیززاده ، مهدی فردبگذران، مهسا جعفری، سیما بختیاری)
رتبه دوم: رتبه دوم : حامد امیرعطاری ، نگار شادروان
رتبه سوم: گروه معماری دیزو (علی مرزبان ، ملیکا سراج ، سعیده اثنی عشری ، مهدی پوربساط)

در بیانیه هیات داوران مسابقه آمده است: «هر سه طرح برتر بنا به ذات معماری و مسابقات آن، نیاز به اصلاحات جزئی در جهت تکمیل اندیشه مستتر در آن‌ها و پردازش به اثری واجد ارزش‌های ساخت دارند. امید است کارفرما و برندگان گرامی با طی این فرایند در همراهی با تیم‌های فنی و کارشناسی مجموعه‌ وزین باشگاه انقلاب، موضوع مسابقه را به منصه ظهور رسانند تا نفع عمومی و مردمی آن هرچه زودتر حاصل گردد. همچنین با توجه به اهمیت جزئیات سازه‌ای در پروژه‌های برت ، نفاست اجرا و انتخاب مجری متخصص قویاً توصیه و پیشنهاد می‌گردد.»


  منبع : خبرگزاری هنرآنلاین
  07:45   دوشنبه 17 بهمن 1401  
 نظرات