اخبار   
 

 سومین کارگاه تخصصی ـ آموزشی طراح : بیست‌وششم آذر

برخلاف دیدگاه های رایج که خلاقیت را استعدادی ذاتی تلقی میکنند، «تفکر طراحی» به عنوان یکی از جدیدترین روش‌های راه‌حل‌محور در طراحی، بر اکتسابی بودن و قابلیت آموزش و ارتقا خلاقیت تاکید دارد...

سومین کارگاه تخصصی ـ آموزشی طراح : بیست‌وششم آذر

برخلاف دیدگاه های رایج که خلاقیت را استعدادی ذاتی تلقی میکنند، «تفکر طراحی» به عنوان یکی از جدیدترین روش‌های راه‌حل‌محور در طراحی، بر اکتسابی بودن و قابلیت آموزش و ارتقا خلاقیت تاکید دارد. در این روش تکنیک های خلاقیت مورد استفاده قرار گرفته با رویکرد ساختار یافته (متدیک) در هم می‌آمیزد تا نوآوری ایجاد شود؛ در واقع تفکر طراحی به دنبال این است که به نه فقط هنرمندان [معماران] بلکه همه‌ افرادی که به نوعی با موضوع «طراحی» درگیرند، یاد بدهد چطور خلاق عمل کنند و خلاقیت خود را به صورت سیستماتیک به کار گیرند تا به طرح‌هایی شگفت‌انگیز دست یازند.
مجله‌ی تحلیلی، پژوهشی و انتقادی «طراح» در راستای تاکید استراتژیک بر مبحث طراحی همگام با فناوری های نوین و در ادامه سلسله کارگاه تخصصی/آموزشی خود، این بار به سراغ مبحث نو «تفکر طراحی» رفته است و قرار است به همراهی بهرام هوشیار یوسفی [دکتری معماری و پروسه طراحی از دانشگاه تکنیک وین، مولف کتاب «مقدمه‌ای بر رویکردهای مدیریت فراگرد معماری در دفاتر کوچک»و «مقدمه ای بر تفکر طراحی برای معماران کارآفرین؛ بیندیش و معمار خلاقی باش»]، طلایه دار پرداختن به این عرصه برای معماران و دانشجویان معماری باشد.
علاقه مندان جهت ثبت نام میتوانند با شماره تلفن تلفن 34- 22246533 021 تماس حاصل کرده یا برای نام‌نویسی آنلاین به نشانی زیر مراجعه کنند:
http://www.designer-magazine.com/Design-Thinkink-Workshop.aspx
مکان و زمان: تهران. هتل پارسیان اوین
پنجشنبه 26 آذر 94 ساعت 9 تا 18
پذیرایی صبح و ظهر از هنرجویان به عهده برگزار کننده خواهد بود

برگرفته از : وبگاه آرونا

  منبع : توسط امیر یاشار فیلا
  15:53   شنبه 7 آذر 1394  
 نظرات