اخبار   
 

 کنفرانس بین‌المللی «پایداری در معماری» در دانشگاه آزاد دبی

سومین کنفرانس بین المللی پایداری در معماری، اسفندماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دبی برگزار می‌شود. این کنفرانس توسط موسسه‌ی مطالعاتی نقش و طرح آنابافت شهر، انجمن معماری و شهرسازی استان البرز، موسسه‌ی بناشهر پایدار و موسسه سلوی نصر و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دبی، ۲۲ و ۲۳ اسفندماه ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد ...

کنفرانس بین‌المللی «پایداری در معماری» در دانشگاه آزاد دبی

سومین کنفرانس بین المللی پایداری در معماری، اسفندماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دبی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره‌ی کنفرانس بین‌المللی پایداری در معماری و شهرسازی، توسط موسسه‌ی مطالعاتی نقش و طرح آنابافت شهر، انجمن معماری و شهرسازی استان البرز، موسسه‌ی بناشهر پایدار و موسسه سلوی نصر و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دبی، ۲۲ و ۲۳ اسفندماه ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

معماری داخلی، طراحی و المان های شهری، تحلیل آثار معمار معاصر، معماری و شهرسازی پایدار، معماری سنتی و تاسیسات نوین، معماری و شهرسازی اسلامی، مصالح نوین در ساخت و ساز شهری، مفهوم شناسی معماری و شهرسازی و... از جمله محورهای این کنفرانس هستند.

این کنفرانس، هرساله در اسفند ماه در کشور امارات (شهرهای دبی و ابوظبی و مصدر) و تحت حمایت رسمی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دبی(امارات) برگزار می شود.

دبیر کنفرانس بین المللی پایداری در معماری و شهرسزی دکتر وحید قبادیان، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دبی و دبیر علمی کنفرانس دکتر ایرج اعتصام مدیر گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در مقطع دکتری است.

همچنین علاوه بر حضور اساتید برجسته دانشگاه های داخلی، استادان برجسته دانشگاه های خارجی چون دکتر جان الکساندر اسمیت – دکتر فاطیما اسمیت – دکتر حنان طالب – دکتر نیوا ماهانتا نیز در این کنفرانس حضور دارند.

کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد. برگزاری پنل ها و کارگاههای تخصصی، اهدای گواهینامه های کنگره به زبان انگلیسی، اختصاص کد COI به تمامی مقالات پذیرفته شده، ارائه گواهی حضور در کنگره برای شرکت کنندگان بدون مقاله، اهداء تندیس و لوح تقدیر و جوایز نفیس به نفرات برگزیده کنگره، آشنایی با استادان برجسته کشور و ده ها نماینده، کارفرما و سازمان در زمانی کوتاه و همچنین امکان تعامل و همکاری رو در رو بین اساتید، صاحب نظران، مدیران و دست اندرکاران بخش معماری و شهرسازی کشور از امتیازات این کنفرانس است.

علاقه مندان می توانند جهت ارتباط با این رویداد علمی به وبسایت کنفرانس به نشانی camuconf.com مراجعه کنند.

  منبع : خبرگزاری مهر
  19:20   چهارشنبه 20 بهمن 1395  
 نظرات