اخبار   
 

 همایش «معماری، عمران و شهرسازی در آغاز هزاره‌ی سوم» برگزار می‌شود

سومین همایش «معماری، عمران و شهرسازی در آغاز هزاره‌ی سوم» ۲۰ تیرماه در تهران برگزار خواهد شد. موضوع سومین همایش «معماری، عمران و شهرسازی در آغاز هزاره‌ی سوم»، «معماری از رم تا تهران» است و وحید قبادیان دبیر و ایرج اعتصام دبیر علمی این همایش یک‌روزه هستند، که در آن معماران برجسته‌ای از ایتالیا و ایران سخنرانی خواهند کرد ...

همایش «معماری، عمران و شهرسازی در آغاز هزاره‌ی سوم» برگزار می‌شود

سومین همایش «معماری، عمران و شهرسازی در آغاز هزاره‌ی سوم» ۲۰ تیرماه در تهران برگزار خواهد شد. موضوع سومین همایش «معماری، عمران و شهرسازی در آغاز هزاره‌ی سوم»، «معماری از رم تا تهران» است و وحید قبادیان دبیر و ایرج اعتصام دبیر علمی این همایش یک‌روزه هستند، که در آن معماران برجسته‌ای از ایتالیا و ایران سخنرانی خواهند کرد؛ همچنین در حاشیه این همایش، کارگاه های تخصصی معماری و شهرسازی برگزار می شود.

دانشگاه البرز، انجمن معماری و شهرسازی البرز و چند موسسه دیگر از برگزارکنندگان این همایش و «مدیریت پروژه، مرمت و بافت تاریخی، پایداری در معماری و شهرسازی، مدیریت ساخت و اجرا، تکنولوژی های عالی بتن، مهندسی زلزله، مهندسی برق، مدیریت ساخت و اجرا و محورهای مهندسی عمران و برق» از محورهای این همایش هستند.

علاقه مندان برای شرکت در این همایش می توانند تا ۱۵ خردادماه، مقالات خود را به سایت www.iacut.com ارسال کنند.

  منبع : خبرگزاری مهر
  05:18   یکشنبه 24 اردیبهشت 1396  
 نظرات