اخبار   
 

 به‌کارگیریِ فن‌آوری زیردریایی‌ برای ساخت میدان روی آب

با بهره‌گیری از فن‌آوریِ به‌کاررفته در ساخت زیردریایی‌ها، یک فضای زیبای شهری در «پالم‌بیچ» فلوریدا ساخته شده است. به گزارش اینهبیتت، این پارک دربردارنده‌ی استخر، تالار کنفرانس، رستوران، میدان همگانی و کشتزارهای کاشت هیدروپونیک است و آن را Carlo Ratti Associati طراحی کرده است ...

به‌کارگیریِ فن‌آوری زیردریایی‌ برای ساخت میدان روی آب

با بهره‌گیری از فن‌آوریِ به‌کاررفته در ساخت زیردریایی‌ها، یک فضای زیبای شهری در «پالم‌بیچ» فلوریدا ساخته شده است. به گزارش اینهبیتت، این پارک دربردارنده‌ی استخر، تالار کنفرانس، رستوران، میدان همگانی و کشتزارهای کاشت هیدروپونیک است و آن را Carlo Ratti Associati طراحی کرده است.

هدف این پروژه تغییر فضای خالی ساحل دریاچه ورث لاگون در غرب پالم بیچ فلوریدا به مجتمع‌های جدید با واحدهای مسکونی، فضای خرده فروشی و مکان‌های تفریحی است. بازدیدکنندگان قادرند به راحتی و با آسودگی خاطر بر روی دریاچه قدم بزنند و از میدان عمومی شناور منحصربه‌فرد آن لذت ببرند.

این پروژه با استفاده از فناوری بکار گرفته شده در طراحی سیستم‌های زیردریایی و محفظه های هوای واکنشی که شناور بودن را ممکن می‌کنند، ساخته شده است. از ویژگی‌های خاص این مجموعه فضاهای عمومی آن، رستوران با سرو غذاهای تولیدی با روش هیدروپونیک، استخر مدور، سالن کنفرانس و میدان عمومی شناور است.



  منبع : خبرگزاری ایسنا
  12:12   شنبه 15 آبان 1395  
 نظرات