اخبار   
 

 نمایشگاه مروری بر آثار 37 سال معماری ایران

بنیاد معماری انقلاب اسلامی و مرکز معماری حوزه هنری،در راستای ارتقای رفتار اجتماعی و سبک زندگی براساس ارزش های ناب اسلامی- ایرانی، نمایشگاه مروری بر 37 سال معماری پس از انقلاب اسلامی را برگزار می کند...

نمایشگاه مروری بر آثار 37 سال معماری ایران

بنیاد معماری انقلاب اسلامی و مرکز معماری حوزه هنری،در راستای ارتقای رفتار اجتماعی و سبک زندگی براساس ارزش های ناب اسلامی- ایرانی، نمایشگاه مروری بر 37 سال معماری پس از انقلاب اسلامی را برگزار می کند.

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، ارتقای رفتار اجتماعی و سبک زندگی بر اساس ارزش های ناب اسلامی- ایرانی، توجه به هنر و علم معماری با استفاده از دانش و تجربیات بزرگان و همت و نیروی جوان، جامعه را به سوی آینده ای روشن سوق می دهد.

به همین منظور بنیاد معماری انقلاب اسلامی و مرکز معماری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، نمایشگاه مروری بر 37 سال آثار معماری ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی پایگاه خبری حوزه هنری، از تمامی ارگان ها و سازمان های مرتبط اعم از شرکت های مهندسین مشاور، فعالان صنعت ساخت و ساز، وزارت راه، مسکن و شهرسازی، شهرداری ها، اشخاص حقیقی صاحب نظر و مجری و تمامی افراد مرتبط دعوت می شود آثار معماری خود را در قالب عکس یا پوستر به دبیرخانه ارسال نمایند.

تمامی آثار دریافت شده با نام و یا عنوان منتخب مجموعه ارسال کننده در معرض نماش قرار خواهد گرفت. مهلت ارسال آثار تا اول مرداد ماه 1394 است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 66978635 تماس بگیرند.

  منبع : ایرنا
  08:19   یکشنبه 21 تیر 1394  
 نظرات