اخبار   
 

 سپاهان سرانجام متوقف شد

در دیدار دیروز (آدینه، ۱۰ اسفند) میان تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتورسازی در تبریز، سپاهان پس از ١٨ هفته طعم شکست را چشید و با نتیجه‌ی دو بر صفر نخستین شکست خود را در تبریز به ثبت رساند. صدوچهل‌وهشتمین شماره‌ی رسانه‌ی الکترونیک «فوتبال اصفهان» هم که بامداد امروز (شنبه، ۱۱ اسفند) منتشر شد، با تیترهای «حیف شد» و «سپاهان بالاخره متوقف شد» به همین موضوع پرداخته است ...

سپاهان سرانجام متوقف شد
■ صدوچهل‌وهشتمین شماره‌ی رسانه‌ی الکترونیک «فوتبال اصفهان» منتشر شد (+لینک دریافت)


در دیدار دیروز (آدینه، ۱۰ اسفند) میان تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتورسازی در تبریز، سپاهان پس از ١٨ هفته طعم شکست را چشید و با نتیجه‌ی دو بر صفر نخستین شکست خود را در تبریز به ثبت رساند. صدوچهل‌وهشتمین شماره‌ی رسانه‌ی الکترونیک «فوتبال اصفهان» هم که بامداد امروز (شنبه، ۱۱ اسفند) منتشر شد، با تیترهای «حیف شد» و «سپاهان بالاخره متوقف شد» به همین موضوع پرداخته است.

" سه امتیاز، روحت شاد" دیگر تیتر مهم صفحه نخستاین رسانه الکترونیک است که به دیدار تیم‌های ذوب آهن و ماشین‌سازی تبریز پرداخته که ذوب آهن باز هم به تساوی دست یافت و نتوانست برد نیم‌فصل قبل خود را که برابر ماشین‌سازی رخ داده بود تکرار کرده و شرایط خود را در لیگ بهتر نماید.

"شیران زاگرس در شش دقیقه گل کاشتند" عنوان دیگر صد و چهل و هشتمین شماره روزنامه فوتبال اصفهان است که اشاره به دیدار نساجی و نفت مسجد سلیمان دارد که در این دیدار تا دقیقه ٨٨ نساجی در حالی‌که با دو گل پیش بود گل نخست نفت به ثمر رسید و در دقیقه ٩٤ نفت موفق شد گل تساوی را زده و نتیجه را دو بر دو مساوی کند.

"حیف شد" تیتر پایانی این رسانه است که به پخش زنده دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان در فرهنگسرای اسوه دارد که در حضور پرشور هواداران و تشویق‌های بسیار آن‌ها، سپاهان نتوانست امتیازی کسب کند.

برای دریافتِ یکصدوچهل‌وهشتمین شماره‌ی رسانه‌ی الکترونیک «فوتبال اصفهان»، روی تصویر زیر کلیک کنید.
با کلیک بر روی تصویر بالا،
یکصدوچهل‌وهشتمین شماره‌ی رسانه‌ی الکترونیک «فوتبال اصفهان» در دسترس شما خواهد بود.


  منبع : خبرگزاری ایمنا
  07:02   شنبه 11 اسفند 1397  
 نظرات