اخبار   
 

 مخترعان ایرانی مدال زرین مسابقات جهانی ایده و اختراعات کرواسی ۲۰۲۲ را ار آن خود کردند

تیم مخترعان ایران به سرپرستی عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، برنده‌ی مدال زرین مسابقات جهانی «ایده و اختراعات کرواسی ۲۰۲۲» شد. مسابقات جهانی ایده و اختراعات کرواسی ۲۰۲۲ (Inova Croatia 2022 (Inova ۱۹ تا ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ (۱۱ تا ۱۵ اکتبر ۲۰۲۲) زیر نظر فدراسیون جهانی مخترعان (IFIA) و سازمان جهانی مالکیت اندیشه (WIIPA) و با پشتیبانی انجمن‌ها و مراکز نوآوری و اختراعات اروپا، در پایتخت کرواسی به دو ‌گونه‌ی حضوری و مجازی برگزار شد ...

مخترعان ایرانی مدال زرین مسابقات جهانی ایده و اختراعات کرواسی ۲۰۲۲ را ار آن خود کردند

تیم مخترعان ایران به سرپرستی عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، برنده‌ی مدال زرین مسابقات جهانی «ایده و اختراعات کرواسی ۲۰۲۲» شد. مسابقات جهانی ایده و اختراعات کرواسی ۲۰۲۲ (Inova Croatia 2022 (Inova ۱۹ تا ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ (۱۱ تا ۱۵ اکتبر ۲۰۲۲) زیر نظر فدراسیون جهانی مخترعان (IFIA) و سازمان جهانی مالکیت اندیشه (WIIPA) و با پشتیبانی انجمن‌ها و مراکز نوآوری و اختراعات اروپا، در پایتخت کرواسی به دو ‌گونه‌ی حضوری و مجازی برگزار شد. بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبائی، تیم ایران به سرپرستی و مدیریت دکتر سید جلال فرجی عضو هیات علمی گروه مدیریت شهری و متخصص حوزه شهر هوشمند این دانشگاه، فاطمه ایزدی دانشجوی دکتری گردشگری دانشگاه علامه طباطبائی و امیرحسین پاینده و سامان کیوان‌نیا دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت گردشگری دانشگاه تهران در بین هزار تیم شرکت کننده موفق به کسب مدال طلای این مسابقات در زیر گروه «تبلیغات و گردشگری» شد.

در این دوره از رقابت ها مخترعانی از ۴۰ کشور دنیا همچون کشورهای آلمان، آمریکا، ژاپن، چین، کره جنوبی، سوئیس، سوئد، نروژ، فرانسه، سنگاپور، کانادا، اندونزی و ایران حضور داشتند که هزار اختراع، ابتکار و نوآوری آنها در ۲۲ زیر گروه متخلف مورد ارزیابی هیات داوران این مسابقات قرار گرفت. تیم ایران از نظر نوآوری، ماهیت طرح، کم‌هزینه و مقرون‌ به‌صرفه بودن، تأثیر اجتماعی و اقتصادی، فرصت‌های بازار و سایر شاخص های مورد نظر مسابقه، با طرحی در حوزه گردشگری هوشمند شهری و گردشگری آینده محور در این جشنواره بین‌المللی برتر شناخته شد و مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.


با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری سیناپرس
  14:54   سه شنبه 26 مهر 1401  
 نظرات