اخبار   
 

 به پاس آنان که صدای علم‌اند ...

برنامه‌ی تلویزیونی «چرخ»، روز دوشنبه، ۱۶ مردادماه به استقبال روز خبرنگار می‌رود و به موضوع «روزنامه‌نگاری علمی» می‌پردازد. در این برنامه شهریار ربانی میزبان دکتر محمدمهدی فرقانی، رییس دانشکده‌ی علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی است که درباره‌ی تاریخچه و چالش‌های روزنامه‌نگاریِ علم در ایران گفت‌وگو خواهند کرد ...

به پاس آنان که صدای علم‌اند ...

برنامه‌ی تلویزیونی «چرخ»، روز دوشنبه، ۱۶ مردادماه به استقبال روز خبرنگار می‌رود و به موضوع «روزنامه‌نگاری علمی» می‌پردازد. در این برنامه شهریار ربانی میزبان دکتر محمدمهدی فرقانی، رییس دانشکده‌ی علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی است که درباره‌ی تاریخچه و چالش‌های روزنامه‌نگاریِ علم در ایران گفت‌وگو خواهند کرد.

همچنین این برنامه حاوی پخش گزارش دو مصاحبه از اهالی رسانه‌های علمی است. مسعود محمدی، مدیرمسؤول خبرگزاری علمنا، چالش‌های روزنامه‌نگاری علمی در ایران را بررسی می‌کند و رقیه السادات حسینی، دبیر اداره علمی و دانشگاهی ایسنا از وضعیت امروز روزنامه‌نگاری علم می‌گوید.

برنامه چرخ، از شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. این برنامه به تهیه‌کنندگی مریم فیروزی و با اجرای شهریار ربانی در گروه دانش شبکه چهار سیما تهیه شده است. کارگردانی این برنامه را مهدی برومند و سردبیری آن را حلیه صبورنژاد بر عهده دارد.

با کلیک روی تصویر، مطلبی دیگر در همین زمینه در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  15:59   دوشنبه 16 مرداد 1396  
 نظرات