اخبار   
 

 ویدئو : گسترش کرونا از استانی به استان دیگر، و لزوم جلوگیری از عادی‌سازی کاذب

دکتر حمید سوری، استاد همه‌گیری‌شناسی (اپیدمیولوژی) و عضو ستاد کنترل همه‌گیریِ کرونا می‌گوید: درحالی‌که ویروس کرونا استان به استان سفر می‌کند و روند کلی شیوع این ویروس در کشور رو به افزایش است، هرگز نباید به عادی‌سازیِ کاذب دامن زده‌ شود. او معتقد است که «با وجود سیاست‌های متناقض و متضاد در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، نمی‌توان انتظار موفقیت در کنترل ویروس کرونا در کشور را داشت.» او در این ویدئو خطرات عادی‌سازی وضعیت اجتماعی را گوشزد می‌کند ...

ویدئو : گسترش کرونا از استانی به استان دیگر، و لزوم جلوگیری از عادی‌سازی کاذب

دکتر حمید سوری، استاد همه‌گیری‌شناسی (اپیدمیولوژی) و عضو ستاد کنترل همه‌گیریِ کرونا می‌گوید: درحالی‌که ویروس کرونا استان به استان سفر می‌کند و روند کلی شیوع این ویروس در کشور رو به افزایش است، هرگز نباید به عادی‌سازیِ کاذب دامن زده‌ شود. او معتقد است که «با وجود سیاست‌های متناقض و متضاد در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، نمی‌توان انتظار موفقیت در کنترل ویروس کرونا در کشور را داشت.» او در این ویدئو خطرات عادی‌سازی وضعیت اجتماعی را گوشزد می‌کند.

با کلیک بر روی تصویر، ویدئویی به حجم ۳۷ مگابایت دربردارنده‌ی توضیحات دکتر حمید سوری درباره‌ی گسترش بیماری کرونا و لزوم جلوگیری از عادی‌سازی کاذب برای شما گشوده خواهد شد.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  07:29   شنبه 7 تیر 1399  
 نظرات