اخبار   
 

 رونمایی از گوشی تازه‌ی «ایسوس» با دوربین ۲۳مگاپیکسلی

شرکت «ایسوس» از تازه‌ترین مدل از گوشی سری «زن‌فون» خود موسوم به «ZenFone V» رونمایی کرد. این گوشی ۳۸۴ دلار قیمت دارد و یک گوشی متوسط به شمار می‌رود. به گزارش «ورج»، گوشی یادشده دارای نمایشگر بزرگ ۵.۲اینچی AMOLED است و با توجه به عرضه‌ی گوشی‌هایی با نمایشگرهای بزرگ از سوی «سامسونگ»، «ال‎جی» و «اپل»، چنین اقدامی از جانب «ایسوس» عجیب نیست ...

رونمایی از گوشی تازه‌ی «ایسوس» با دوربین ۲۳مگاپیکسلی

شرکت «ایسوس» از تازه‌ترین مدل از گوشی سری «زن‌فون» خود موسوم به «ZenFone V» رونمایی کرد. این گوشی ۳۸۴ دلار قیمت دارد و یک گوشی متوسط به شمار می‌رود. به گزارش «ورج»، گوشی یادشده دارای نمایشگر بزرگ ۵.۲اینچی AMOLED است و با توجه به عرضه‌ی گوشی‌هایی با نمایشگرهای بزرگ از سوی «سامسونگ»، «ال‎جی» و «اپل»، چنین اقدامی از جانب «ایسوس» عجیب نیست.

دقت این نمایشگر به ۱۰۸۰ پیکسل می رسد و در طراحی آن از پردازنده چهارهسته ای و ۲.۲ گیگاهرتزی Snapdragon ۸۲۰ استفاده شده است. این گوشی دارای ۴ گیگابایت رم بوده و دوربین فیلمبرداری و عکاسی آن با دقت ۲۳ مگاپیکسل یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود. دوربین سلفی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی است.

باتری گوشی یادشده، یک باتری معمولی ۳۰۰۰ میلی آمپری و پورت آن از نوع USB-C است. ابعاد این گوشی ۱۴۶.۶ در ۷۲.۶ در ۷.۶ میلیمتر و وزن آن ۱۴۷ گرم می باشد و امکان نصب دوسیم کارت در ان وجود دارد. سیستم عامل این گوشی Android ۷.۰ است و امکان نصب حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه در آن وجود دارد.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر، مرتبط با موضوع در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری مهر
  19:09   سه شنبه 28 شهریور 1396  
 نظرات