اخبار   
 

 بررسی ابلاغیه‌ی حذف ۵درصد حق نظارت در یک میزگرد یک‌طرفه

در ماه‌های گذشته وزیر راه و شهرسازی ابلاغیه‌ای را خطاب به سازمان‌های نظام مهندسی کشور ابلاغ کرد که بر اساس آن، رویه‌ی گذشته مبنی بر کسر ۵درصد از درآمد مهندسان ناظر بابت حق نظارت بر ساخت‌وساز از سوی نظام مهندسی لغو خواهد شد؛ موضوعی که با واکنش سازمان‌های نظام مهندسی کشور مواجه شده است ...

بررسی ابلاغیه‌ی حذف ۵درصد حق نظارت در یک میزگرد یک‌طرفه

در ماه‌های گذشته وزیر راه و شهرسازی ابلاغیه‌ای را خطاب به سازمان‌های نظام مهندسی کشور ابلاغ کرد که بر اساس آن، رویه‌ی گذشته مبنی بر کسر ۵درصد از درآمد مهندسان ناظر بابت حق نظارت بر ساخت‌وساز از سوی نظام مهندسی لغو خواهد شد؛ موضوعی که با واکنش سازمان‌های نظام مهندسی کشور مواجه شده است.

در این راستا پایگاه خبری ـ تحلیلی قدس آنلاین در میزگردی با حضور بیژن خطیبی عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران و نایب رییس انجمن صنفی پیمانکاران استان تهران و طاهره نصر، رییس گروه معماری و نایب رییس کمیسیون انرژی، مصالح و محیط زیست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به بررسی این موضوع پرداخته است.

گویا از نماینده وزارت راه و شهرسازی نیز برای حضور در این میزگرد دعوت به عمل آمده، اما در نهایت نماینده وزارتخانه در این جلسه حضور نیافته است.

دعوت می‌کنیم مشروح مباحث این میزگرد را در بخش گزارش‌های ما بخوانید. با کلیک بر روی تصویر زیر هم صفحه‌ی مربوطه برای شما گشوده خواهد شد:

  منبع : واحد تأمین محتوا و تحریریه‌ی iiiwe
  10:44   شنبه 12 اسفند 1396  
 نظرات