مقالات   
 

 ویژه‌نامه‌ی دوم «دانش‌نما» درباره‌ی زاینده‌رود

نشریه‌ی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، «دانش‌نما»، تازه‌ترین شماره‌ی خود را در قالب یک ویژه‌نامه به موضوع زاینده‌رود اختصاص داده، که دومین ویژه‌نامه‌ی این نشریه در این زمینه است...

ارسال کننده: امیر یاشار فیلا
تاریخ ارسال: سه شنبه 27 آبان 1393
نشریه‌ی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، «دانش‌نما»، تازه‌ترین شماره‌ی خود را در قالب یک ویژه‌نامه به موضوع زاینده‌رود اختصاص داده، که دومین ویژه‌نامه‌ی این نشریه در این زمینه است.


نشریه‌ی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان ماهنامه‌ای فنی ـ تخصصی‌ست با نام «دانش‌نما» که با روش تحلیلی، خبری، آموزشی منتشر می‌شود. هدف از انتشار این نشریه، ارتقای سطح دانش و تقویت آگاهی‌های مهندسانِ عضو سازمان، دانشجویانِ رشته‌های فنی و دیگر دوست‌دارانِ موضوع‌های ساختمانی، شهری و عمرانی عنوان شده است.

نخستین شماره‌ی این نشریه در آذرماه سال 1371 با نام «خبرنامه» و به‌صورت سیاه‌وسفید به چاپ رسید؛ خبرنامه‌ از شماره‌ی یازدهم به‌صورت صحافی‌شده و با جلد رنگی منتشر شد؛ و در ادامه‏ی روند انتشار، از آغار سال 1376 این نشریه تبدیل به ماهنامه‌ای با گستره‌ی توزیعِ استانی شد و نام آن از «خبرنامه» به «نما» تغییر یافت، که ترکیبی از سه حرفِ نخستِ واژه‌های «نظام مهندسی اصفهان» است.

در پی گسترشِ طیف مخاطبان و دامنه‌ی اهداف و فعالیت‌های «نما»، با تلاش دست‌اندرکارانِ ماهنامه و سازمان، از ابتدای سال 1380 مجوز پخشِ سراسریِ نشریه اخذ گردید، و هم‌زمان با انتشارِ سراسری، نام آن به «دانش‌نما» تغییر یافت.

شماره‌ی 232 ـ 230 «دانش‌نما» (ویژه‌نامه‌ی زاینده‌رود ـ 2 ؛ تیر ـ شهریور 1393) را که در پنج فصلِ مقاله‌ها، گفت‌وگوها، همایش‌ها، بیانیه‌ها و رسانه‌ها به‌تفصیل به جنبه‌های گوناگونِ موضوع زاینده‌رود پرداخته، در این نشانی می‌توانید به‌صورت آنلاین مطالعه فرمایید:

http://danesh-nama.com/Ebook/daneshnama230/index.html#p=3

 
 نظرات    
 
م افتخاری 12:00 چهارشنبه 28 آبان 1393
0
 م افتخاری
سپاس
شهرام محمدی اقدم 08:20 دوشنبه 3 آذر 1393
0
 شهرام محمدی اقدم
ممنون از لطفتان