مقالات   
 

 نگرش‌های نو در حمل‌ونقل شهری

پنجمین شماره از نشریه‌ی الکترونیک «شهرگاه»، که نشریه‌ای تخصصی در زمینه‌ی مدیریت شهری است و خبرگزاری ایمنا آن را منتشر می‌کند، به‌طور ویژه به موضوع «نگرش‌های نو در حمل‌ونقل شهری» پرداخته است ...

ارسال کننده: امیر یاشار فیلا
تاریخ ارسال: دوشنبه 21 آذر 1401
برای دریافت فایلها باید از نرم افزار های ویژه دانلود استفاده نمایید. (برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید)
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

پنجمین شماره از نشریه‌ی الکترونیک «شهرگاه»، که نشریه‌ای تخصصی در زمینه‌ی مدیریت شهری است و خبرگزاری ایمنا آن را منتشر می‌کند، به‌طور ویژه به موضوع «نگرش‌های نو در حمل‌ونقل شهری» پرداخته است.

در این شماره، در میزگردی با کارشناسان به دیدگاه‌های نو در حوزه‌ی حمل‌ونقل شهری اصفهان پرداخته شده است. همچنین، ترجمه‌ی مقاله‌ای بلند به قلم «فرانچسکو روبوسته»، دیدگاه‌های این استاد برجسته‌ی حمل‌ونقل شهری در خصوص آخرین نگرش‌ها و مسیر راه آینده‌ی حمل‌ونقل شهری را به‌طور مبسوط منعکس می‌کند. یک مقاله‌ی مبسوط دیگر که از سوی کمیسیون اجتماعی ـ اقتصادیِ سازمان ملل با همکاری سیتی‌نت تهیه شده، به سامانه‌ی حمل‌ونقل پایدار شهری می‌پردازد و چگونگی پیاده‌سازی آن را در شهرها تشریح کرده و شاخص‌هایی برای ردیابی روند اجرای چنین پروژه‌ای را پیشنهاد می‌دهد. در این شماره همچنین به آخرین ایده‌ای که در زمینه‌ی جابه‌جایی مسافر شهری در اروپا شکل گرفته، پرداخته شده است.

شماره‌ی پنجم «شهرگاه» در قالب فایل پی‌دی‌افِ پیوست، در دسترس دوستداران است.


 
 نظرات