مقالات   
 

 معماری آب

مقاله معماری آب ، به همراه متن و تصاویر و منابع مربوطه ، به زبان فارسی و در 43 صفحه تنظیم شده است

ارسال کننده: حسن ابراهیمی
تاریخ ارسال: پنجشنبه 10 آذر 1390
برای دریافت فایلها باید از نرم افزار های ویژه دانلود استفاده نمایید. (برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید)
مقاله معماری آب ، به همراه متن و تصاویر و منابع مربوطه ، به زبان فارسی و در 43 صفحه تنظیم شده است

با تشکر ، موفق باشید




 
 نظرات    
 
مائده علیشاهی 18:19 پنجشنبه 10 آذر 1390
4
 مائده علیشاهی
من در دریافت فایل مشکل دارم!!!
علی اکبر جهانگیری 08:44 شنبه 12 آذر 1390
2
 علی اکبر جهانگیری
بسیار عالی و به موقع بود
مائده علیشاهی 21:25 شنبه 12 آذر 1390
1
 مائده علیشاهی
آقای ابراهیمی ممنون میشم اگر فایل رو در صورتی که براتون زحمت نمیشه برام ایمیل کنید چون در در یافت اون از اینجا مشکل دارم
با تشکر
حسن ابراهیمی 00:06 یکشنبه 13 آذر 1390
0
 حسن  ابراهیمی
با سلام خدمت دوستان گرامی

جناب آقای مهندس جهانگیری از لطف شما سپاسگذارم ،

چنانچه دوستانی که موفق به دریافت این فایل نشدند ، کامنت بگذارند تا برایشان ایمیل کنم.

با تشکر ، موفق باشید
حسن ابراهیمی 11:51 یکشنبه 13 آذر 1390
1
 حسن  ابراهیمی
با عرض سلام خدمت خانم مهندس علیشاهی

من این مقاله را به ایمیل شما ارسال کردم ، اگر به دست شما نرسیده خبرم کنید ، دوباره ارسالش کنم .

با تشکر
م. مستاجران 15:10 یکشنبه 13 آذر 1390
1
 م. مستاجران
با سلام:
جالب بود
مر30
مهرداد رضوانی 21:03 یکشنبه 13 آذر 1390
1
 مهرداد رضوانی
مهرداد رضوانی
پدرام رجب زاده 03:39 سه شنبه 15 آذر 1390
1
 پدرام رجب زاده
با سلام
بسیار مفید بود به خصوص برای معماران منظر
ممنون
محمد پولادی 15:33 دوشنبه 21 آذر 1390
2
 محمد پولادی
ضمن عرض سلام
تشکر از مقاله ی خوبتان
نادی زمانی 22:15 سه شنبه 29 آذر 1390
1
 نادی زمانی
خیلی تکراری بود. من دانشجوی معماری هستم و برای درس انسان طبیعت موضوع آب در معماری رو انتخاب کردم .اما در تحقیقم همش به منابع تکراری برخورد کردم . من بیشتر دنبال آب در معماری مدرن ایران و جهان هستم . البته عکس خیلی پیدا کردم اما مقاله یا خیلی کمه یا اصلا توضیحاتش کافی نیست.
هر کتابخونه و کتابفروشی یا سایت اینترنتی که فکرشو بکنید رفتم اما نتیجه نگرفتم . تحقیقم همش حول و حوش تاریخ معماریه !!!! هیچی در مورد معماری مدرن یعنی نیست؟؟؟؟؟
فرشید صفایی 06:16 چهارشنبه 30 آذر 1390
1
 فرشید صفایی
ممنون
نادر عینی 08:58 چهارشنبه 30 آذر 1390
1
 نادر عینی
متشکرم خوب بود.
حسن ابراهیمی 15:29 چهارشنبه 30 آذر 1390
0
 حسن  ابراهیمی
با عرض سلامی دوباره خدمت دوستان گرامی

بازهم از ابراز لطف شما دوستان تشکر میکنم , و همچنین خدمت شما مهندس زمانی عزیز خیر مقدم عرض میکنم و پیوستن شما را به جمع اعضای محترم این سایت دوست داشتنی گرامی میداریم .

در مورد اینکه برخی از مقالات تکراری هستند و یا در سایت های مختلف با این موضوعات بطور متنوع زیاد روبرو نیستیم , دلیلش این هست که عده ی کمی حاضر میشوند حاصل تلاش و زحمت شان را در فضای اینترنتی به اشتراک بگذارند , و یا عده ای هم صاحب سایت و وبلاگ نیستند که تحقیقات شخصی خود را به اشتراک بگذارند , و یا دلایل دیگه ای که میتونه وجود داشته باشه.

من هم با همین شرایطی که شما فرمایش کردید زیاد روبرو هستم , حتی من می تونم فایلهایی را به شما معرفی کنم که در چند سایت مختلف وجود دارند ولی هر سایتی بطور جداگانه همون فایل را به نام خودش تمام میکنه و سایت خودشان را به عنوان منبع اصلی و ارائه دهنده آن فایل معرفی می کنند.

اکثر مقالاتی که من خودم اینجا به اشتراک میگذارم , سعی میکنم تا حد ممکن , تکراری نباشند , اما توجیهی برای اصلا تکراری بودن آنها ندارم , من در کامنتهای دیگر خودم گفتم و باز هم اینجا تکرار میکنم که این مقالات نتیجه تحقیقات شخصی خودم نیستند و زحمت تهیه آنها بر عهده همکاران و هم رشته ای های ما هستش و قبلا هم در غیاب این همکاران عزیز ابراز تشکر کردم و باز هم از زحمات آنها تشکر میکنم.

گفتم سعی میکنم تا حد ممکن فایلهای ارسالی من تکراری نباشند , چون بنده توانستم خارج از محیط گوگل و سایتهای دم دستی , با شناسایی روشهایی خاص برای دانلود که کمتر کسی ممکن است به آن منابع آشنایی داشته باشد , فقط با تایپ موضوع مورد نظر و درخواست قالب مورد نظر در آن محیط , چنانچه موضوع درخواستی در آن محیط قابل شناسی باشد , مستقیما فایل ها را برای دانلود در اختیار ما خواهند گذاشت.

بنده هم با گلچین کردن بهترین فایلهای دانلودی , آنها را به این سایت ارسال میکنم , حالا ممکن هم هست تعدادی از فایل ها برای بعضی از دوستان محترم که قبلا آنها را دانلود کرده اند , تکراری باشد ، ما اعضای این سایت به دید اینکه فایلهای ارسالی ما اصلا تکراری نیستند , این فایلها را به این سایت ارسال نمیکنیم , ما پیش از ارسال در قسمت جستجو یکبار موضوع مورد نظر خود را جستجو میکنیم و در صورت نبود این فایلها آنها را ارسال میکنیم و همچنین بعد از ارسال , موضوعات توسط مدیریت محترم بازنگری شده و در نهایت در سایت منتشر میشوند.

همچنین ما اعضای این سایت داریم با قرار دادن فایلهای مختلف تخصصی در آرشیو مقالات , سعی داریم این گنجینه را پربارتر کنیم , این راهی است که اعضای قدیمی تر سایت , آن را از بدو تاسیس سایت تا به امروز پیموده اند , و ما نیز ادامه دهنده ی راه دوستان قدیمی و ارشدتر از خود هستیم ,

این آرشیو همچون کتابخانه ای است که ما در صورت نیاز به مطالب مورد نظر خود , آن را در این آرشیو جستجو می کنیم , تا با دغدغه ای کمتر و صرف وقت کمتری در پیدا کردن مطالب در گستره ی فضای اینترنتی روبرو باشیم.

همانطور که شما فرمودید این مقاله در پیرامون سنتی می باشد و در نوع مدرن فعلا مطلبی در دسترس نیست , پس در حال حاضر این گنجینه این مبحث را در آرشیو خود دارد , و حالا باید به فکر مبحث مدرن آن باشیم که در این خصوص هر یک از ما اعضا اگر به چنین منبعی دسترسی داشته باشد , و یا حتی خودمان به نگارش این مبحث پرداخته باشیم , می توانیم مبحث جدید را به گنجینه اهداء کنیم.

نا گفته نماند , هدف ما از ارسال مقالات تنها کسب امتیازی که برای آن منظور میشود نیست , بلکه در درجه اول ما این سایت را دوست داریم , و در مراتب دیگر , رسمی است به جهت تشکر از دیگر اعضاء که همواره در پربارتر نمودن بخش مقالات زحمت میکشند و ما قصد در ترویج و نشر علوم مهندسی در تمامی شاخه های ساختمانی را داریم. به همین خاطر ما از علاقه مندان بخش مقالات هستیم و سعی داریم در این تبادلات به سهم خودمان , آنچه را که احساس می کنیم و یا فکر میکنیم , می تواند برای دوستان مفید واقع شود را تقدیم حضور دوستان محترم می کنیم.

حالا دیگه مهندس جان , این مقاله چقدر برای شما تکراری بوده که از واژه ی " خیلی " در ابتدای کامنت خود استفاده کردید , با اینکه بنده در جریان نیستم , اما از طرف خودم از شما عذرخواهی میکنم و امیدوارم که در آینده و در همین بخش مقالات این سایت , شاهد مقاله ای که شما دوست عزیز فرمایش کردید و قصد تحقیق در این زمینه را دارید باشیم , و ما هم با دیدگاه مدرن پیرامون نقش آب در معماری آشنا شویم و حتما از مقالات شما استقبال خواهیم کرد و از مطالب مفید آن استفاده خواهیم کرد.

با آرزوی توفیق برای شما و تمامی دوستان , عرض دیگری ندارم , حق یارتان
سید ابراهیم موسوی نژاد 21:22 شنبه 6 اسفند 1390
0
 سید ابراهیم موسوی نژاد
با تشکر
دنیا زی زی 11:28 شنبه 8 مهر 1391
0
 دنیا زی زی
سلام.بی زحمت به منم ایمیل کنین مرسی!
حسن ابراهیمی 18:48 شنبه 8 مهر 1391
0
 حسن  ابراهیمی
سلام به دنیا زی زی

شما که ایمیل نداری , چطوری براتون ارسال کنم ؟
علی چگنی 09:35 یکشنبه 11 فروردین 1392
0
 علی چگنی
حسن جان خیلی ممنون دستت درد نکنه داداش انشاله عروسیت.عالی بود