اخبار   
 

 کارگاه‌های عمرانی شهر اصفهان تا پایان سال برچیده می‌شوند

شهردار اصفهان با بیان این که اصفهان طی یک سال گذشته به کارگاه عمرانی تبدیل شده، افزود: کارگاه‌های بیش‌تر این پروژه‌ها تاپایان سال برچیده می‌شوند و به دلیل مشکلات ترافیک عذرخواهی می‌کنم. مهدی جمالی‌نژاد بعدازظهر چهارشنبه‌ی گذشته در چهل‌وهفتمین برنامه‌ی «هر هفته با چند افتتاح» اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم که همراهی مردم در بهره‌برداری از پروژه‌های محلات، قابل توجه بوده است ...

کارگاه‌های عمرانی شهر اصفهان تا پایان سال برچیده می‌شوند

شهردار اصفهان با بیان این که اصفهان طی یک سال گذشته به کارگاه عمرانی تبدیل شده، افزود: کارگاه‌های بیش‌تر این پروژه‌ها تاپایان سال برچیده می‌شوند و به دلیل مشکلات ترافیک عذرخواهی می‌کنم. مهدی جمالی‌نژاد بعدازظهر چهارشنبه‌ی گذشته در چهل‌وهفتمین برنامه‌ی «هر هفته با چند افتتاح» اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم که همراهی مردم در بهره‌برداری از پروژه‌های محلات، قابل توجه بوده است.

وی با بیان اینکه اکثر پروژه‌های بزرگ و مهم شهر اصفهان در ابتدای سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، ابراز داشت: احتمال حضور رئیس جمهور در افتتاح پروژه‌های شهرداری اصفهان وجود دارد.

example-image

امسال سه برابر ۱۰ سال گذشته افزایش سرمایه‌گذاری داشتیم

شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه فرش قرمز زیر پای سرمایه‌گذاران امروز به نتیجه رسیده است، افزود: طی یک سال گذشته سه برابر ۱۰ سال اخیر در شهر اصفهان حضور سرمایه‌گذاران را داشته‌ایم.

وی همچنین با اشاره به اینکه راه‌اندازی شهرک مبل در اصفهان نیز در دستور کار است، ادامه داد: این شهرک می‌تواند به عنوان نمایشگاه و فروشگاه بزرگ مبل در مرکز کشور نقش‌آفرینی کند.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه شهر اصفهان طی یک سال گذشته به کارگاه عمرانی تبدیل شده بود، ابراز داشت: دراین زمینه به دلیل ایجاد مشکلات ترافیکی از شهروندان عذرخواهی می‌کنم و تا پایان سال کارگاه‌های اکثر این پروژه‌ها جمع آوری خواهد شد.

وی اضافه کرد: پروژه‌های محله محور نیز باید با توجه به ابلاغیه‌ای که به آنها داده شده است تا ۲۵ اسفند ماه به بهره برداری برسد.

تمام محلات شهر اصفهان برای نوروز زیباسازی می‌شوند

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه تمام محلات شهر اصفهان برای نوروز ۹۶ زیباسازی می‌شوند، افزود: برای این امر سعی شده است که از اکثر هنرمندان شهر استفاده شود تا بتوان رضایت نسبی همه شهروندان را جلب کرد.

وی در خصوص ساماندهی زمین‌های کشاورزی منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان نیز گفت: در این زمینه تنها شهرداری تصمیم گیرنده نیست و باید در کمیسیون ماده پنج استانداری این موضوع پیگیری شود.

جمالی‌نژاد با اشاره به اینکه قرار نیست زمین‌های کشاورزی از بین برود، تصریح کرد: تنها در خصوص زمین‌هایی تصمیم‌گیری می‌شود که دیگر امکان کشاورزی ندارد.

  منبع : خبرگزاری مهر
  12:09   شنبه 7 اسفند 1395  
 نظرات