اخبار   
 

 بررسی اقتصاد برج‌سازی در شهرها

مرکز آموزش «دنیای اقتصاد» در تاریخ 17 خرداد سال جاری، یک دوره آموزشی برای بررسی ابعاد اقتصادی ساخت‌وسازهای بلندمرتبه برگزار می‌کند...

بررسی اقتصاد برج‌سازی در شهرها

مرکز آموزش «دنیای اقتصاد» در تاریخ 17 خرداد سال جاری، یک دوره آموزشی برای بررسی ابعاد اقتصادی ساخت‌وسازهای بلندمرتبه برگزار می‌کند.

در این دوره، دلایل رشد شدید سرمایه‌گذاری در پروژه‌های «مال» یا همان برج‌سازی‌های تجاری و همچنین میزان ظرفیت خالی در تهران و سایر کلان‌شهرها از بابت لزوم سرمایه‌گذاری بیشتر در این بخش از ساخت‌وساز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین مدل موفق کشورهای صاحب‌نام از راه‌اندازی برج‌های تجاری به عنوان راهی که می‌تواند از پدیده «واحدهای تجاری خالی از کسب‌و‌کار» در تهران جلوگیری کند نیز معرفی و تشریح خواهد شد. اخیرا در تهران تعداد برج‌های تجاری افزایش پیدا کرده و برخی از مراکز تازه افتتاح شده از بابت راه‌اندازی کسب‌و‌کار فروش دچار مشکل شده‌اند.

در دوره آموزشی تحلیل اقتصادی ساخت‌وسازهای بلندمرتبه، این موضوع محور قرار می‌گیرد که: سرمایه‌گذارانی که در حال ساخت مال در تهران هستند چه راهی را بهتر است برای واگذاری واحدهای تجاری انتخاب کنند تا بیشترین عایدی از این سرمایه‌گذاری نصیب‌شان شود. علاقه‌مندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند برای ثبت‌نام با شماره تلفن 87762411 تماس بگیرند.

  منبع : دنیای اقتصاد
  11:16   سه شنبه 12 خرداد 1394  
 نظرات