اخبار   
 

 جلوگیری از بیش از ۱۵۰۰ساخت و ساز غیرمجازدر سال۹۳

مدیرکل حقوقی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه در سال گذشته از بیش از هزار و ۵۰۰ ساخت و ساز غیرمجاز در پایتخت جلوگیری کرده ایم، گفت: بیشترین تخلفات در مناطق حاشیه ای صورت گرفته بود...

جلوگیری از بیش از ۱۵۰۰ساخت و ساز غیرمجازدر سال۹۳

مدیرکل حقوقی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه در سال گذشته از بیش از هزار و ۵۰۰ ساخت و ساز غیرمجاز در پایتخت جلوگیری کرده ایم، گفت: بیشترین تخلفات در مناطق حاشیه ای صورت گرفته بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نادر نوروزی ضمن بیان این مطلب افزود: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز تکلیف قانونی شهرداری تهران است که بحمدلله با کمک و حمایت نیروی انتظامی در سال گذشته در این حوزه بسیار موفق عمل کردیم.

وی با تاکید بر اینکه کاهش شکایت ها در سال ۹۳ از شهرداری تهران در راستای تعاملات خوب اداره حقوقی شهرداری پایتخت با شهروندان صورت گرفته است، تصریح کرد: در همین راستا آموزش های قضایی در حوزه پرسنل شهرداری و نیز شهروندان را در برنامه داشتیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: ما در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار پرونده مفتوح در محاکم داشتیم که از لحاظ وزن مالی آراء صادره به نفع شهرداری تهران قریب به ۲ هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان موفق شدیم به نفع شهرداری تهران در دعوای رای بگیریم.

مدیرکل حقوقی شهرداری تهران تصریح کرد: همچنین در ماه های پایانی سال گذشته برابر تصمیمی که در ستاد عالی درآمد شهرداری تهران گرفته شد، چک های برگشتی که شهرداری های مناطق طلب داشتند، تحویل ادارات حقوقی شهرداری شد که درهمین راستا ما توانستیم ۲۵ درصد آنها را وصول کنیم که رقمی معادل ۱۱۰ میلیارد شد.

  منبع : مهر
  13:23   شنبه 29 فروردین 1394  
 نظرات