اخبار   
 

 ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر رسمی وظیفه کیست؟

عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران بافت‎های فرسوده شهری و سکونت‎گاه‎های غیر رسمی که بنا به دلایل مختلفی در گسترش، محدوده و حاشیه شهر قرار دارند دو فعالیت عمده این شرکت هستند...

ساماندهی سکونت‎گاه‎های غیر رسمی وظیفه کیست؟

عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران بافت‎های فرسوده شهری و سکونت‎گاه‎های غیر رسمی که بنا به دلایل مختلفی در گسترش، محدوده و حاشیه شهر قرار دارند دو فعالیت عمده این شرکت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، سعید اسلامی‎بیدگلی در حاشیه افتتاح سالن دانش‎آموزی محله "کرگانه" خرم‎آباد گفت: این سالن با اعتبارات شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران احداث شده و امیدوارم افتتاح آن به افزایش کیفیت زندگی این شهر کمک کند و جریانی در حوزه نوسازی و بهسازی ایجاد شود.

وی تأکید کرد: همه‎ هدف دولت افزایش سطح کیفیت زندگی مردم است و امیدوارم در این امر موفق باشیم.

اسلامی‎بیدگلی با اشاره به هفته دولت تصریح کرد: این هفته فقط یک بهانه است برای یادآوری به ما که چه مسئولیت سنگین و مهمی داریم.

عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران درباره فعالیت‎های این شرکت گفت: به‎طور کلی دو محدوده شهری در حوزه فعالیت‎های این شرکت است؛ بافت‎های فرسوده شهری و سکونت‎گاه‎های غیر رسمی که بنا به دلایل مختلفی در گسترش، محدوده و حاشیه شهر قرار دارند دو فعالیت عمده شرکت هستند.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  10:20   چهارشنبه 5 شهریور 1393  
 نظرات