اخبار   
 

 ارتقاء فناوری‌های نوین با افزایش سرعت و کاهش هزینه‌های ساخت و ساز

برپایی نمایشگاه‌های صنعت ساختمان را می‌توان در راستای آموزش و به کارگیری فناوری‌های جدید، گسترش صنعتی سازی در کاهش هزینه‌ها و سرعت بالا حائز اهمیت برشمرد...

ارتقاء فناوری‌های نوین با افزایش سرعت و کاهش هزینه‌های ساخت و ساز

واهبی گفت: برپایی نمایشگاه‌های صنعت ساختمان را می‌توان در راستای آموزش و به کارگیری فناوری‌های جدید، گسترش صنعتی سازی در کاهش هزینه‌ها و سرعت بالا حائز اهمیت برشمرد.

مراد علی واهبی، عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این که کاهش هزینه‌های تمام شده در روش‌های نوین از جمله عوامل مهمی است که باید به آن توجه کرد اظهار داشت: با افزایش هزینه‌ها سازندگانی که به دنبال کسب سود هستند این گونه روش‌ها را به کار نمی‌گیرند.

مسئول کمیته نظارت سازمان نظام مهندسی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از مالکان مزایای ساختمان سازی مستحکم را نمی‌دانند و فرهنگ سازی بهتر است در قالب انبوه سازی با استفاده از روش‌های نوین و کاهش هزینه‌های تمام شده همراه باشد.

وی خاطر نشان کرد: سرعت بالا و کاهش هزینه‌ها در گسترش و به کارگیری روش‌های نوین در ساخت و ساز و جذب متقاضیان تاثیرگذار خواهد بود.

واهبی اظهار داشت: برخی سازندگان از فناوری‌های جدید و چگونگی استفاده از آن بی‌اطلاع هستند که برپایی نمایشگاه و ارتقا روش‌های نوین و مزایای آن در گسترش و اجرای این مهم در سطح کشور موثر خواهد بود.

عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی با بیان این که برپایی نمایشگاه‌های صنعت ساختمان در تمامی استان‌ها می‌تواند روند مطلوب و تاثیرگذاری داشته باشد تاکید کرد: این گونه نمایشگاه‌ها باید در تمامی استان‌ها اجرایی شود چرا که ممکن است امکان دسترسی به آن برای همه امکان پذیر نباشد.

  منبع : باشگاه خبرنگاران
  12:05   چهارشنبه 5 شهریور 1393  
 نظرات