اخبار   
 

 فرونشست زمین در خیابان ولی‌عصر تهران

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهرانِ بزرگ، دیروز از نشست آسفالتِ بخشی در خیابان ولی‌عصر در محدوده‌ی سه‌راه پسیان خبر داد. سرهنگ حسن عابدی در این باره گفت: حوالی ساعت ۹ صبح روز آدینه، نشت آب از جوی آب سبب فرونشست آسفالتِ یک لاین از مسیر شمال به جنوبِ خیابان ولی‌عصر در محدوده‌ی سه‌راهی پسیان شد، که بی‌درنگ عوامل راهور در محل حاضر شدند ...

فرونشست زمین در خیابان ولی‌عصر تهران

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهرانِ بزرگ، دیروز از نشست آسفالتِ بخشی در خیابان ولی‌عصر در محدوده‌ی سه‌راه پسیان خبر داد. سرهنگ حسن عابدی در این باره گفت: حوالی ساعت ۹ صبح روز آدینه، نشت آب از جوی آب سبب فرونشست آسفالتِ یک لاین از مسیر شمال به جنوبِ خیابان ولی‌عصر در محدوده‌ی سه‌راهی پسیان شد، که بی‌درنگ عوامل راهور در محل حاضر شدند.

وی که خود نیز به محل رفته بود با بیان اینکه خیابان ولیعصر مسدود نشده است، گفت:‌ تنها بار ترافیکی در این بخش از خیابان ولیعصر نیمه‌سنگین است که عوامل راهور با حضور در محل نسبت به روانسازی ترافیک اقدام کرده‌اند.

به گفته جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در حال حاضر عوامل شهرداری در محل حاضر هستند و در حال انجام اقدامات ترمیمی در خیابان هستند و به نظر می‌رسد تا ساعاتی دیگر این مشکل برطرف شود.

عابدی وضعیت ترافیکی در دیگر معابر پایتخت را عادی اعلام کرد و از رانندگان خواست که در شرایط بارانی ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب را نیز رعایت کنند.



ـ در همین زمینه :
■ زمین در محدوده‌ی پارک ساعی نشست نکرده است

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  10:00   شنبه 13 آذر 1395  
 نظرات