اخبار   
 

 نشست بررسی بحران‌های هویتی در فضاهای شهری اصفهان

نشست «بررسی بحران‌های هویتی در فضاهای شهری»، دوشنبه‌ی این هفته به میزبانی کانون شهرسازان و معماران خلاق در اصفهان برگزار می‌شود ...

نشست بررسی بحران‌های هویتی در فضاهای شهری اصفهان

نشست «بررسی بحران‌های هویتی در فضاهای شهری»، دوشنبه‌ی این هفته به میزبانی کانون شهرسازان و معماران خلاق در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کانون مردم نهاد شهرسازان و معماران خلاق با برگزاری نشست بررسی بحران‌های هویتی درفضاهای شهری می‌کوشد در تعامل با جامعه متخصص و آکادمیک، همچنین مسئولان مدیریتی و اجرایی گوشه‌ای از خلا بزرگ موجود درتعامل مراکز دانشگاهی با سازمان‌های مردم را جبران کند.

دراین راستا در ادامه سلسله نشست‌ھای چهارباغ اندیشه و به منظور بررسی بحران‌های هویتی در فضاھای شھری اصفهان نشستی با این عنوان در خانه ھنرمندان اصفھان برگزار می‌شود.

در این نشست، شیرین طغیانی، عضوھیئت علمی گروه شهرسازی دانشگاه آزاد نجف آباد اصفھان به ارائه توضیحات و راھکارھایی در این خصوص می‌پردازد.

این نشست ۱۸بهمن ماه ۱۳۹۵ از ساعت ۱۶ تا ۱۸:۳۰ در خانه ھنرمندان اصفھان به نشانی اصفھان، خیابان آبشار اول، پارک ایثارگران، حدفاصل پل خواجو و پل بزرگمھر برگزار می‌شود و ورود برای عموم با ھماھنگی قبلی آزاد است.

example-image
  منبع : وزارت راه و شهرسازی
  09:27   یکشنبه 17 بهمن 1395  
 نظرات