اخبار   
 

 صنعتی‌‌سازی در قالب مبحث 11 وارد بخش تک‌سازی مسکن می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی از گسترش صنعتی‌سازی در ساخت و سازهای انفرادی خبر داد و گفت: این پروژه در قالب مبحث 11 وارد حوزه مسکن می‌شود...

صنعتی‌‌سازی در قالب مبحث 11 وارد بخش تک‌سازی مسکن می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی از گسترش صنعتی‌سازی در ساخت و سازهای انفرادی خبر داد و گفت: این پروژه در قالب مبحث 11 وارد حوزه مسکن می‌شود.

شکرچی‌زاده در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه بخش صنعتی‌سازی طرح جامع مسکن به مرکز تحقیقات راه، ‌مسکن و شهرسازی واگذار گردیده است گفت: برای افزایش میزان صنعتی‌سازی در حوزه مسکن بخش‌های مختلف از جمله غیردولتی، دانشگاهی استفاده کرده و نشست‌های بسیار و مطالعات گسترده‌ای را در این حوزه انجام داده‌ایم.

وی در ادامه افزود: سعی داریم در طرح جامع مسکن صنعتی‌‌سازی را در تمامی ابعاد حوزه مسکن محقق سازیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه صنعتی‌سازی در حال حاضر تنها مربوط به بخش انبوه‌سازی است گفت: سعی داریم صنعتی‌سازی را به ساخت و سازهای انفرادی و تک‌سازی نیز گسترش دهیم و در این خصوص راهکارهای مختلفی را بررسی کرده‌ایم.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه صنعتی‌سازی در قالب مبحث 11 در دستور کار قرار گرفته است گفت: موضوعات این مبحث در حال انجام است و امسال به نتایج خوبی در بخش اجرا خواهیم رسید.

  منبع : باشگاه خبرنگاران
  11:52   شنبه 29 فروردین 1394  
 نظرات