اخبار   
 

 اجرای نادرست قانون ماده 99 شهرداری‌ها/ حریم به نفع شهرهای کوچک سوق پیدا کرد

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بررسی حریم شهر تهران، گفت: تاثیر اجرای نادرست قانون ماده 99 شهرداری‌ها موجب شد که در تهران و کلان شهرها حریم به نفع شهرهای کوچک سوق پیدا کند...

اجرای نادرست قانون ماده 99 شهرداری‌ها/ حریم به نفع شهرهای کوچک سوق پیدا کرد

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بررسی حریم شهر تهران، گفت: تاثیر اجرای نادرست قانون ماده 99 شهرداری‌ها موجب شد که در تهران و کلان شهرها حریم به نفع شهرهای کوچک سوق پیدا کند.

پیروز حناچی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت تصویب حریم شهر تهران، اظهار داشت: تلاقی‌هایی در تقسیمات کشوری وجود دارد و تمام موارد آن مربوط به شورای عالی شهرسازی و معماری نیست.

وی با بیان اینکه اجرای قانون ماده 99 شهرداری‌ها تاثیراتی را در حریم شهرها بوجود آورد، گفت: اجرای نادرست این قانون موجب شد که در تهران و کلان شهرها حریم به نفع شهرهای کوچک سوق پیدا کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بررسی حریم شهر تهران، افزود: در تلاشیم که حریم شهر تهران را مشخص کنیم و مشکلاتی که از این بابت بوجود آمده برطرف شود.

حسین هاشمی استاندار تهران در گفتگو با مهر با بیان اینکه در دولت قبل 8 سال دیوار بتنی میان استانداری و شهرداری وجود داشت، بیان کرد: ما فضا را تلطیف کردیم و فاصله ها را برداشتیم که یکی از ثمرات این رفت و آمدها میان شهرداری و استانداری، بحث ساماندهی حریم تهران بود که در حال حاضر برای جمع بندی نهایی به شورای عالی شهرسازی ارسال شده است در حالی که سال ها حریم تهران بلاتکلیف بود.

  منبع : خبرگزاری مهر
  12:10   چهارشنبه 1 مرداد 1393  
 نظرات