اخبار   
 

 ایده‌ی وزارت راه و شهرسازی در بهره‌برداری بین‌المللی از ریسباف تحسین‌برانگیز است

مدیرعامل بانک ملی ایران ایدهی وزارت راه و شهرسازی برای بهره‌برداری بین‌المللی از این کارخانه را تحسین‌برانگیز خواند و گفت: ما همواره قصد داشتیم در خصوص این کارخانه در راستای خواست مردم گام برداریم، که خوشبختانه به این مهم دست یافتیم ...

ایده‌ی وزارت راه و شهرسازی در بهره‌برداری بین‌المللی از ریسباف تحسین‌برانگیز است

مدیرعامل بانک ملی ایران ایدهی وزارت راه و شهرسازی برای بهره‌برداری بین‌المللی از این کارخانه را تحسین‌برانگیز خواند و گفت: ما همواره قصد داشتیم در خصوص این کارخانه در راستای خواست مردم گام برداریم، که خوشبختانه به این مهم دست یافتیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در مراسم امضای قرارداد واگذاری کارخانه ریسباف اصفهان با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بانک ملی از ۱۰ سال گذشته تا کنون براساس تکالیف قانونی که برعهده داشت موظف به واگذاری اراضی مربوط به این کارخانه بوده و در این مدت با پیشنهادات بسیار زیاد و وسوسه‌انگیزی نیز روبه‌رو شد.

حسین‌زاده با بیان این مطلب که پیشنهادهای ارائه شده در این مدت نسبت به تملک کارخانه دارای نگاهی تجاری بوده و با اهداف بانک یک‌سو نبوده است گفت: ما همواره قصد داشتیم در خصوص این کارخانه در راستای خواست مردم قدم برداشته و مغایر با آن عمل نکنیم چراکه براساس گزارش‌های به دست آمده از مطالبه مردم اصفهان با خبر بودیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه همچنین اضافه کرد: با اطلاع از پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی بسیار خوشحال شده و از آن استقبال کردیم وآن را دیدگاهی هم‌سو با نظر بانک دیدیم.

حسین‌زاده بانک ملی را بانکی متعلق به مردم خواند و افزود: حفظ شعبه بانک ملی در محل کارخانه ریسباف و تأکید ما براین موضوع که کمی مدت زمان عقد قرارداد را به درازا کشاند اقدامی در راستای خدمت‌رسانی به مردم بود که خوشبختانه پس از مذاکرات متعدد به نتیجه رسیده و محقق شد.

وی در ادامه صحبت‌های خود ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه وزارت راه و شهرسازی در جهت بهره‌برداری بین‌المللی از کارخانه ریسباف بیان کرد: ما از این جهت نیز برای مردم اصفهان بسیار خوشحال بوده و آن را اقدامی مبارک برای شهروندان این منطقه می‌دانیم.

example-image

ـ در همین زمینه :
■ وزارت راه و شهرسازی "ریسباف" را نجات داد
■ حفظ ریسباف، تغییر رویکرد‌ توسعه‌ی سوداگرانه به توسعه‌ی مسئولانه‌ی شهری است
■ استاندار اصفهان : تملک کارخانه‌ی ریسباف، ایثار وزارت راه و شهرسازی بود
■ کارخانه‌ی ریسباف از ظرفیت بهره‌برداری بین‌المللی برخوردار است

  منبع : وزارت راه و شهرسازی
  16:00   یکشنبه 26 دی 1395  
 نظرات