اخبار   
 

 «صدور شناسنامه‌ی فنی ـ ملکی از ضروریات ساخت‌وساز است»

افشین حبیب‌زاده، رییس کمیته‌ی عمران شورای شهر تهران، در نودوچهارمین نشست علنی آن شورا که به بررسی طرح الزام شهرداری تهران به انتشار اطلاعات شهرسازی اختصاص داشت، پیشنهاد افزوده شدنِ «انتشار شناسنامه‌ی فنی ـ ملکی» به ماده‌ی یک این طرح را مطرح کرد و گفت: شناسنامه‌ی فنی ـ ملکی حتماً باید در اختیار افراد قرار بگیرد تا آن‌ها بدانند ساختمان از چه مشخصاتی برخوردار است. وی تأکید کرد: شهرداری نباید بدون شناسنامه‌ی فنی ـ ملکی، پایانِ کار صادر کند ...

«صدور شناسنامه‌ی فنی ـ ملکی از ضروریات ساخت‌وساز است»

افشین حبیب‌زاده، رییس کمیته‌ی عمران شورای شهر تهران، در نودوچهارمین نشست علنی آن شورا که به بررسی طرح الزام شهرداری تهران به انتشار اطلاعات شهرسازی اختصاص داشت، پیشنهاد افزوده شدنِ «انتشار شناسنامه‌ی فنی ـ ملکی» به ماده‌ی یک این طرح را مطرح کرد و گفت: شناسنامه‌ی فنی ـ ملکی حتماً باید در اختیار افراد قرار بگیرد تا آن‌ها بدانند ساختمان از چه مشخصاتی برخوردار است. وی تأکید کرد: شهرداری نباید بدون شناسنامه‌ی فنی ـ ملکی، پایانِ کار صادر کند.

رییس کمیته‌ی عمران شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اگر ما به دنبال شفاف‌سازی در امور هستیم، باید بدانیم که در شناسنامه فنی ملکی تمام اطلاعات مورد نیاز درباره ساختمان ذکر شده است. وی با بیان اینکه شهرداری نباید بدون شناسنامه فنی ملکی، پایان کار صادر کند، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر قبلا صدور شناسنامه فنی و ملکی را مصوب کرده بود و صدور آن از ضروریات است و حتی چند نمونه آن نیز عملیاتی شد اما به دلیل توقف مجری ذی‌صلاح، صدور شناسنامه فنی نیز متوقف شده است. این پیشنهاد با ۱۸ رای اعضای شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : وبگاه اسکان‌نیوز
  10:48   دوشنبه 30 مهر 1397  
 نظرات