اخبار   
 

 فراخوان طراحی نشان ستاد ملی بازآفرینی شهری

شرکت عمران و بهسازی شهری ایران که به عنوان دبیرخانه‌ی ستاد ملی در نظر دارد طراحی نشان (لوگو) برای ستاد ملی بازآفرینی شهری را به مسابقه بگذارد، از همه‌ی هنرمندان و طراحانِ خلاق کشورمان دعوت می‌کند تا طرح پیشنهادی خود را برای نشان ستاد، طبق فرآیند و شیوه‌نامه‌ی زیر به دبیرخانه‌ی ستاد بفرستند ...

فراخوان طراحی نشان ستاد ملی بازآفرینی شهری

شرکت عمران و بهسازی شهری ایران که به عنوان دبیرخانه‌ی ستاد ملی در نظر دارد طراحی نشان (لوگو) برای ستاد ملی بازآفرینی شهری را به مسابقه بگذارد، از همه‌ی هنرمندان و طراحانِ خلاق کشورمان دعوت می‌کند تا طرح پیشنهادی خود را برای نشان ستاد، طبق فرآیند و شیوه‌نامه‌ی زیر به دبیرخانه‌ی ستاد بفرستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، به عنوان نهاد تخصصی و مدیریتی برنامه‌های بهسازی و نوسازی شهری و همچنین ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی وزارت راه و شهرسازی در اجرای مفاد سند ملی راهبری احیاء، بهسازی، نوسازی و توانمندسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، ستاد ملی بازآفرینی شهری را تشکیل داده و وظایف دبیرخانه‌ای این ستاد را مدیریت می‌کند.

تشکیل این ستاد برای نخستین بار فرصتی را پیش رو نهاد تا ضمن راهبری، مدیریت یکپارچه و ایجاد وحدت رویه، مشارکت تمامی کنشگران در سطح ملی و محلی را در برنامه‌های ارتقای کیفیت زندگی در محدوده‌های ناکارآمد شهری فراهم آورد.

ستاد ملی بازآفرینی شهری در راستای عملیاتی‌سازی و اجرایی کردن اهداف و راهبردهای سند ملی و ایجاد هم‌افزایی منابع و همسویی اقدامات در بخش های دولتی و عمومی، به ریاست محترم قوه مجریه و به نیابت ایشان، وزیر راه و شهرسازی تشکیل شده است.

شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به عنوان دبیرخانه ستاد ملی در نظر دارد، طراحی نشان (لوگو) برای ستاد ملی بازآفرینی شهری را به مسابقه بگذارد، از این رو از تمامی هنرمندان و طراحان خلاق کشورمان دعوت به عمل می آورد تا طرح پیشنهادی خود را برای نشان ستاد، طبق فرایند و دستورالعمل‌های زیر به دبیرخانه ستاد ارسال نمایند.


ضوابط طراحی و ارسال آثار :

۱)هرطرح مجاز به ارسال ۳ اثر خواهد بود.

۲)طرح‌های ارسالی در فرمت JPEG با کیفیت بالا، مد RGB، با حداقل وضوح DPI۳۰۰ و در ابعاد حداقل ۲۰ در ۲۰ سانتی‌متر تهیه و ارسال شوند. دبیرخانه از ثبت طرح‌های با کیفیت پایین در فرایند مسابقه معذور خواهد بود.

۳)نشان می‌تواند به صورت نوشتاری، تصویری و یا ترکیبی باشد.

۴)نشان باید به صورت رنگی و تک‌رنگ قابل استفاده باشد.

۵)نشان باید در ابعاد کوچک و بزرگ، خوانایی و تناسب ظاهری و مفهومی خود را از دست ندهند.

۶)نشان نباید در کل و جزء با سایر نشانه‌ها و نمادهای ثبت شده ایرانی و خارجی تشابه داشته باشد.

۷)شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، به آدرس www.udrc.ir با اهداف، محورهای فعالیت، سوابق و اعضای ستاد ملی به دقت آشنا شوند.

۸)تنها روش ارسال آثار از طریق ایمیل Setadmelli@udrc.ir خواهد بود.

زمان‌های مهم :

۱)آخرین مهلت دریافت آثار: ۳۰ آذرماه ۱۳۹۵ (آثاری که بعد از این تاریخ ارسال شوند، داوری نخواهند شد)

۲) اعلام نتایج و تقدیر از برگزیدگان: ۵ دی‌ماه ۱۳۹۵

جوایز و امتیازات :

ضمن تقدیر و اهدای هدایایی ارزشمند به آثار برگزیده، به اثر یا آثار منتخب در قالب قراردادی جداگانه، هزینه اجرای نشان پرداخت خواهد شد.

ارتباط با دبیرخانه :

تلفن: ۰۲۱۸۸۷۸۸۸۶۰

نشانی پستی: تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان شهید خدامی، شماره ۵۱.

وبگاه شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران:
www.udrc.ir

  منبع : وزارت راه و شهرسازی
  19:45   سه شنبه 9 آذر 1395  
 نظرات