اخبار   
 

 این ساختمان نوین، امکان شخصی‌سازیِ آپارتمان را برای کاربرانش فراهم می‌کند

دکوراسیون خانه‌ها و نپسندیدنِ نقشه و چیدمان درونی، یکی ازگرفتاری‌های همیشگی ساکنان آپارتمان‌هاست. به‌زودی قرار است مجتمعی در هند ساخته شود که ساکنانش می‌توانند خودشان وضعیت درونی آن را به‌سادگی تغییر بدهند و بنا به پسند خودشان شخصی‌اش کنند...

این ساختمان نوین، امکان شخصی‌سازیِ آپارتمان را برای کاربرانش فراهم می‌کند




دکوراسیون خانه‌ها و نپسندیدنِ نقشه و چیدمان درونی، یکی ازگرفتاری‌های همیشگی ساکنان آپارتمان‌هاست. به‌زودی قرار است مجتمعی در هند ساخته شود که ساکنانش می‌توانند خودشان وضعیت درونی آن را به‌سادگی تغییر بدهند و بنا به پسند خودشان شخصی‌اش کنند.


تغییر سریع و بی‌دردسر ساختار درونی خانه‌ها شاید تا کنون تنها در نرم‌افزارهای مهندسی و به‌صورت مجازی امکان‌پذیر بود؛ اما در هند قرار است به‌زودی مجتمعی ابرپیشرفته ساخته شود که این مسأله را ساده کرده است. سازندگان مجتمع سبز «Vijayawada»
اعلام کرده‌اند که ساکنان آپارتمان تنها کافی است به ساختار و شالوده‌ی اصلی آپارتمان خود وفادار بمانند و دیگر جزییات می‌تواند با بهره‌گیری از ماژول‌های درنظرگرفته‌شده تغییر کند. این شرکت برای این برج کاتالوگ‌هایی دارد که در آن اجزای ساختمان تقسیم‌بندی شده‌اند. بر پایه‌ی آنچه در این کاتالوگ‌ها آمده، هر کسی می‌تواند تعیین کند که برای مثال، دیوارها در فضای اصلی آپارتمان کجا قرار بگیرند، آشپرخانه کجا باشد، یا قرارگیریِ اتاق‌خواب‌ها چه‌گونه باشد. شرکت ساختمانی «Penda» اعلام کرده که این قابلیت، امکان شخصی‌سازی و انعطاف‌پذیریِ آپارتمان‌ها را برای ساکنان و کاربران فراهم می‌کند، بی آن که نیاز به تخریب و صرف هزینه‌ی بالا باشد.
حتا جای بالکن، مدل سقف و کف هم از مواردی هستند که می‌تواند در آن‌ها دست برد و شخصی و گزینشی‌اش کرد.


با توجه به قابلیت تعریف‌شده در ساختار اصلی برج، کاربران می‌توانند بخش‌های سازنده‌ی آپارتمان راجابه‌جا کنند و آن را سازگار با پسند و خواست و سلیقه‌ی شخصی خود درآورند. طراحی این مجتمع با مساحت ۳۶هزار مترمربع، بر اندیشه‌ی بهره‌گیری از فضای سبز استوار است و گیاهان ویژه از مواردی هستند که در آپارتمان‌های این ساختمان حتماً وجود خواهند داشت.




برگرفته از : khabaronline.ir


منبع اصلی : gizmag.com


  منبع : ارسال شده توسط امیریاشار فیلا
  11:00   سه شنبه 3 شهریور 1394  
 نظرات