اخبار   
 

 چهارمین انتخابات اعضای هیأت مدیره نظام کاردانی کشور

برگزاری چهارمین انتخابات اعضای هیأت مدیره نظام کاردانی کشور پس از چهار سال تاخیر...

برگزاری چهارمین انتخابات اعضای هیأت مدیره نظام کاردانی کشور پس از چهار سال تاخیر

رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران گفت: چهارمین انتخابات اعضای هیأت مدیره نظام کاردانی کشور در 22 اسفند ماه امسال پس از چهار سال تأخیر با حضور تمامی مسئولان مربوطه برگزار می‌گردد.

مهدی مؤذن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه چهارمین دوره انتخابات اعضای هیأت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان در کلیه استان‌ها برگزار می‌شود گفت: این انتخابات در 22 اسفند ماه امسال پس از چهار سال تأخیر با حضور تمامی مسئولان مربوطه برگزار می‌گردد.

وی در ادامه افزود: متأسفانه مدیریت دفتر تشکل‌های حرفه‌ای مسئولیت برگزاری این انتخابات را داشت که در این خصوص چهار سال تعلل کرده بود که به دستور وزیر راه و شهرسازی امسال این انتخابات برگزار می‌شود.

رئیس نظام کاردانی ساختمان استان تهران تصریح کرد: از تمامی کاردان‌ها در کل کشور درخواست داریم که در استان‌های خود به خصوص در استان تهران برای شرکت در این انتخابات حضور پیدا کنند.

مؤذن توضیح داد: کاردان‌ها با حضور خود علی‍‌‌رغم همبستگی و همکاری می‌توانند با انتخاب اعضای هیأت مدیره خودبه هدف نهایی نزدیک‌تر شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از مسئولان در وزارت راه و شهرسازی در خصوص حضور کاردان‌ها در بخش ساخت و سازها تأکید دارند اما متأسفانه تمامی این افراد به وعده و عید بسنده می‌کنند و هیچکدام تا پای عمل پیش نرفته‌اند.

  منبع : باشگاه خبرنگاران
  09:48   دوشنبه 11 اسفند 1393  
 نظرات