اخبار   
 

 50 درصد حوادث کار در بخش ساختمان روی می دهد

رئیس مرکزتحقیقات و تعلیمات حفاظت بهداشت جنوب شرق با تاکید بر آموزش تخصصی کارگران ساختمانی گفت بیش از درصد حوادث کار در بخش ساختمان اتفاق می افتد...

کرمان خبرگزاری مهر


رئیس مرکزتحقیقات و تعلیمات حفاظت بهداشت جنوب شرق با تاکید بر آموزش تخصصی کارگران ساختمانی گفت بیش از درصد حوادث کار در بخش ساختمان اتفاق می افتد


به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، حسین امامی پور عصر سه شنبه در همایش ایمنی درارتفاع اظهار داشت با توجه به اینکه بیش از درصد حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان روی می دهد باید برای حفاظت از نیروی کار در این بخش اقدامات مناسب تری انجام شود وی تصریح کرد باید با آموزش های تخصصی به کارگران ساختمانی تلاش شود حوادث ناشی از کار به جامعه کارگری در این بخش کاهش یابدامامی پور اضافه کرد بازرسان و کارشناسان این مرکز همواره برای رفع مشکلات جوامع کارگری در تلاش هستند.





وی افزود مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت بهداشت کار آماده است که با استفاده ازامکانات موجود زمینه را برای حضور متخصصان و ارائه آموزشهای لازم فراهم کندمدیرکل کار و امور اجتماعی کرمان نیز در ادامه این همایش گفت آموزش کارگران صنعت ساختمان باید با جدیت بیشتر پیگیری شود.


سید جواد منصوری اضافه کرد علاوه بر رعایت نکات ایمنی در کارگاه های بزرگ بایداین مهم در کارگاه های کوچک نیز رعایت شود و به عنوان فرهنگ در جامعه کارگری تبیین شود.
  منبع : خبرگزاری مهر
  09:40   چهارشنبه 12 اسفند 1388  
 نظرات