اخبار   
 

 بلند مرتبه سازی در حاشیه زاینده رود و صفه خط قرمز است

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با تاکید بر این که بلند مرتبه سازی در حاشیه زاینده رود، مناطق تاریخی، مجاورت صفه و پل های تاریخی و محور چهارباغ خط قرمز است...

خبرگزاری ایمنا: معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با تاکید بر این که بلند مرتبه سازی در حاشیه زاینده رود، مناطق تاریخی، مجاورت صفه و پل های تاریخی و محور چهارباغ خط قرمز است اعلام کرد: ساخت و ساز از۷ طبقه به بالا را قبول نداریم.
به گزارش ایمنا، مسعود نریمانی با تاکید بر این مطلب گفت: بلند مرتبه سازی در مجاورت کوه صفه جایگاهی ندارد و ساخت وسازهای بلند در حاشیه بزرگراه اقارب پرست مصوبه کمیسیون ماده ۵ ، ۱۸ سال پیش را دارد و بر اساس رویکرد مدیریت فعلی شهرچنین پروانه های بلند مرتبه سازی صادر نمی شود.
وی با اشاره به این که بلند مرتبه سازی بر اساس طرح تفصیلی جدید جایگاهی ندارد اذعان داشت: ساخت و ساز های بلند یعنی از ۷ طبقه به بالا در دوران مدیریت های قبلی شهر انجام شده و شهرداری اصفهان در این دوره وارد این مقوله نمی شود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تاکید کرد: بلند مرتبه سازی در حاشیه زاینده رود، مناطق تاریخی، مجاورت صفه و پل های تاریخی و محور چهارباغ خط قرمز است.
وی اضافه کرد: به طور متوسط در حاشیه رودخانه ، صفه و چهارباغ بالا به ترتیب ۴، ۵ و ۴ طبقه در نظر گرفته شده و این ارتفاعات برای این کلان شهر مناسب و معمولی است.
نریمانی با بیان این مطلب که معاونت شهرسازی و معماری شهرداری برای ۷ طبقه به بالا برنامه ای ندارد اظهارداشت: شهرداری بلند مرتبه سازی را قبول ندارد و اقدامی در این زمینه انجام نمی دهد.
  منبع : خبرگزاری فارس
  09:16   دوشنبه 20 شهریور 1391  
 نظرات