اخبار   
 

 اهل سنت با توصیه‌ی مولوی عبدالحمید، به روحانی رأی می‌دهند

مولوی مرادزهی گفت: اهل سنت در انتخابات پیش رو همانند انتخابات چهار سال گذشته با توصیه‌ی مولوی عبدالحمید، به حسن روحانی رأی خواهند داد ...

اهل سنت با توصیه‌ی مولوی عبدالحمید، به روحانی رأی می‌دهند

مولوی مرادزهی گفت: اهل سنت در انتخابات پیش رو همانند انتخابات چهار سال گذشته با توصیه‌ی مولوی عبدالحمید، به حسن روحانی رأی خواهند داد.

به گزارش ایلنا، مولوی مجید مرادزهی در گردهمایی اهل سنت در حمایت از حجت‌الاسلام روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخاب‌کنندگان باید بدانند که بایستی امانت را به اهل و شایسته آن تقدیم کنند و انتخاب‌شوندگان نیز باید بدانند که اهل سنت در تمام صحنه‌های سیاسی و اجتماعی خصوصا انتخابات ریاست‌جمهوری حضور پررنگ و فعال داشته‌اند چراکه شرکت در انتخابات را امری عقیدتی می‌دانند و معتقدند هیچ نظامی از نظام جمهوری اسلامی بهتر نیست.

مولوی مرادزهی با بیان اینکه خوشبختانه نفوذ تروریست‌ها به حداقل رسیده و امنیت قابل قبولی در مرزهای کشور برقرار است، اظهار کرد: البته اهل سنت گلایه‌هایی هم دارند چرا که با گذشت چهار دهه از انقلاب هنوز بسیاری از انتظارات ما برآورده نشده است. با این حال ما چهار سال پیش به آقای روحانی رای دادیم و این دوره نیز با توصیه مولانا عبدالحمید به ایشان رای خواهیم داد.

او گفت: شورای راهبردی اهل سنت ضمن رایزنی مستقیم با برخی کاندیداها و ستادها مطالبات اهل سنت را با آنها مطرح کرد و به این جمع‌بندی رسید که با توجه به وضعیت جمهوری اسلامی در منطقه، اتمام پروژه برجام و رفع تحریم‌ها منافع ملی اقتضا می‌کند که فرصت دوباره‌ای به آقای روحانی داده شود تا شاهد امنیت، آرامش و وحدت بیشتری در کشور باشیم.


  منبع : خبرگزاری ایلنا
  12:52   دوشنبه 25 اردیبهشت 1396  
 نظرات