اخبار   
 

 بیانیه‌ی جامعه‌ی مهندسان مشاور ایران در حمایت از عملکرد دولت یازدهم

جامعه‌ی مهندسان مشاور ایران در بیانیه‌ای، ضمن حمایت از عملکرد درخشانِ دولت یازدهم طی چهار سال اخیر، تأکید کرد: استمرار راه برگزیده‌شده، ضامن بقا و پایداریِ سرزمین و عزت و سربلندی ایران و ایرانی خواهد بود ...

بیانیه‌ی جامعه‌ی مهندسان مشاور ایران در حمایت از عملکرد دولت یازدهم
■ استمرار راه دولت تدبیر و امید، ضامن بقا و عزت کشور است


جامعه‌ی مهندسان مشاور ایران در بیانیه‌ای، ضمن حمایت از عملکرد درخشانِ دولت یازدهم طی چهار سال اخیر، تأکید کرد: استمرار راه برگزیده‌شده، ضامن بقا و پایداریِ سرزمین و عزت و سربلندی ایران و ایرانی خواهد بود.

ه گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جامعه مهندسان مشاور ایران طی بیانیه‌ای حمایت خود از دولت تدبیر و امید را به طور رسمی اعلام و خواستار تداوم این خدمت‌رسانی در چهار سال آینده شد، متن این بیانیه به شرح زیر است:

"با درود فراوان به ملت سرافراز ایران که سزاوار ایرانی آباد است"

جامعه مهندسان مشاور ایران به عنوان بزرگترین نهاد حرفه فنی و مهندسی کشور و برخاسته از بطن ملت بزرگ ایران که برای خدمت، آبادانی و توسعه پایدار کشور شکل گرفته است در این مقطع زمانی حساس و سرنوشت‌ساز بطور صریح اعلام می‌نماید:

در دوران دولت‌های نهم و دهم ارکان پایداری سرزمین در تمامی ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و زیست‌محیطی به شدت آسیب دیده و دامنه وسیع و عمیق این آسیب‌ها به مثابه آوار سهمگین بجا مانده از تخریب همه‌جانبه برای ملت بزرگوار و شریف ایران بسیار سنگین و فاجعه‌بار بوده است.

در دوره قریب به چهار سال اخیر که عقلانیت، صبوری و پشتیبانی مردم و حمایت رهبری نظام، دولت یازدهم با درایت و تدبیر و دیپلماسی عقلانی و مدبرانه با حذف تحریم‌های ظالمانه و قطع‌نامه‌های سنگین شورای امنیت سازمان ملل موفق به تفاهم‌ بین‌المللی برجام و حذف ایران‌هراسی شده است، استمرار راه برگزیده شده ضامن بقا و پایداری سرزمین و عزت و سربلندی ایران و ایرانی خواهد بود.

در این برهه از زمان ضرورت دارد با تأمل در اثار تخریبی بجا مانده از دو دوره یاد شده، انتخاب آحاد مردم علاج‌بخشی ازکان توسعه در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و زیست‌محیطی برای دستیابی به توسعه پایدار، متوازن و همه‌جانبه باشد.

بنابراین جامعه مهندسان مشاور ایران از مردم عزیز و آگاه دعوت می‌نماید که همگان رأی خود را برای تداوم راه و برنامه‌های دولت یازدهم به منظور دستیابی به جایگاه درخور شأن ملت سرافزار ایران در جامعه بین‌الملل و ایرانی آباد و آزاد و توسعه یافته منظور نمایند.


  منبع : وزارت راه و شهرسازی
  20:18   دوشنبه 25 اردیبهشت 1396  
 نظرات