اخبار   
 

 رقبای روحانی عوام‌فریبی می‌کنند

نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که نامزدهای اصولگرا مدعی هستند که از یکدیگر بهترند، افزود: رقبای روحانی از طریق عوام فریبی وارد شدند.در مناظره‌ی دوم عملکرد قالیباف را ببینید؛ این شخصی که در مناظره نمی‌تواند اخلاق را رعایت کند و نمی‌تواند به مردم راست بگوید و صادق باشد، چگونه می‌تواند یک کشور را اداره کند!؟ من فکر می‌کنم بی‌برنامگی این افراد کاملاً مشهود است و مردم می‌بینند که این‌ها برنامه‌ای ندارند تا ارائه دهند ...

نماینده‌ی مردم تهران در مجلس : رقبای روحانی از طریق عوام‌فریبی کار می‌کنند
■ رئیسی و قالیباف به نفع همدیگر کنار نمی‌کشند


نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که نامزدهای اصولگرا مدعی هستند که از یکدیگر بهترند، افزود: رقبای روحانی از طریق عوام فریبی وارد شدند.در مناظره‌ی دوم عملکرد قالیباف را ببینید؛ این شخصی که در مناظره نمی‌تواند اخلاق را رعایت کند و نمی‌تواند به مردم راست بگوید و صادق باشد، چگونه می‌تواند یک کشور را اداره کند!؟ من فکر می‌کنم بی‌برنامگی این افراد کاملاً مشهود است و مردم می‌بینند که این‌ها برنامه‌ای ندارند تا ارائه دهند.

فاطمه سعیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره حمایت اصولگرایان از حجت‌الاسلام روحانی گفت: حمایت اصولگرایان از روحانی نسبت به دوره گذشته بیشتر شده است. شاهد این حرف تشکیل ستاد اصولگرایان‌حامی روحانی است. در مجلس هم شاهد هستیم که اصولگرایان‌معتدل حامی روحانی هستند. فکر می‌کنم رای روحانی در این دوره بیشتر از دوره قبل باشد.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: رقبایی در کنار روحانی قرار گرفتند که مردم به خوبی می‌توانند مقایسه کنند. مردم خادمان خود را می‌شناسند. این مردم با شعور و فرهیخته هستند و انتخاب درستی خواهند داشت.

سعیدی افزود: رقبای روحانی از طریق عوام فریبی وارد شدند.در مناظره دوم عملکرد قالیباف را ببینید. شخصی که ادعای ریاست جمهوری می‌کند و سال‌ها شهردار کلان شهری مثل تهران بوده وقتی می‌خواهد مناظره را شروع کند با یک دروغ و یک تهمت حرف‌های خود را شروع می‌کند.

او بیان داشت: این شخصی که در مناظره نمی‌تواند اخلاق را رعایت کند و نمی‌تواند به مردم راست بگوید و صادق باشد چگونه می‌تواند یک کشور را اداره کند. من فکر می‌کنم بی‌برنامگی این افراد کاملا مشهود است و مردم می‌بینند که اینها برنامه‌ای ندارند تا ارائه دهند. قضاوت آخر را در ۲۹ اردیبهشت می‌بینیم.


عضو فراکسیون امید در مورد احتمال کناره گیری رییسی یا قالیباف به نفع همدیگر گفت: به نظر من هیچکدام از اینها به نفع دیگری کنار نمی‌رود زیرا هر دو آمدند برای ماندن و رای آوردن و نمی‌توانند با هم به نقطه مشترکی برسند. هر دوی آنها ادعا دارند از دیگری بهتر هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: فقط از مردم می‌خواهم که حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند وقتی مردم حضور حداکثری داشتند خواست مردم واقعا محقق شده است. ما هم به دولت روحانی نقد داریم اینطور نیست که اصلا به دولت نقد نداشته باشم اما ما می‌دانیم دولت روحانی چه چیز را تحویل گرفته است.

او گفت: دولت روحانی و شخص ایشان نجیبانه با میراثی که برای آنها به ارث گذاشته شد برخورد و سکوت کردند. ای کاش آن زمین سوخته‌ای که از دولت‌احمدی نژاد تحویل گرفته بودند برای مردم ترسیم می‌کردند. اگر این کار را انجام می‌شد مردم انتظارات معقولانه‌ای داشتند.

نماینده مردم تهران در مجلس‌شورای‌اسلامی با اشاره به مناظره سوم، خاطر‌نشان کرد: من فکر می‌کنم در مناظره سوم برد با روحانی است. تا کنون روحانی به تخریب‌ها با تدبیر و عقلانیت جواب داد برای همین است که ما دولت روحانی را دولت عقلانیت می‌دانیم. بگم بگم و تهمت‌ها و بی برنامه‌گی‌هایی که از طیف روبروی روحانی دیدیم به نفع روحانی بود و باعث می‌شود روحانی رای کسب کند.

  منبع : خبرگزاری ایلنا
  12:50   سه شنبه 19 اردیبهشت 1396  
 نظرات