اخبار   
 

 جمع حامیان رئیسی؛ از تتلو تا ارضی، از سعید مرتضوی تا نیکزاد

نام برخی نظریه‌پردازانِ جریان اصولگرا مانند محمدعلی رامین، حسن عباسی و آیت‌الله مصباح یزدی در حمایت از رئیسی شنیده می‌شود. در پی انصراف قالیباف از انتخابات ریاست‌جمهوری و انتشار مطلبی از منصور ارضی در کانال رسمی ابراهیم رئیسی، «امیر تتلو» نیز در بیانیه‌ای که در رسانه‌های اصولگرا بازخورد فراوانی داشت، گفت: من به نظر قالیباف احترام می‌گذرام و رأی من هم ابراهیم رئیسی است ...

جمع حامیان رئیسی؛
از تتلو تا ارضی، از سعید مرتضوی تا نیکزاد


نام برخی نظریه‌پردازانِ جریان اصولگرا مانند محمدعلی رامین، حسن عباسی و آیت‌الله مصباح یزدی در حمایت از رئیسی شنیده می‌شود. در پی انصراف قالیباف از انتخابات ریاست‌جمهوری و انتشار مطلبی از منصور ارضی در کانال رسمی ابراهیم رئیسی، «امیر تتلو» نیز در بیانیه‌ای که در رسانه‌های اصولگرا بازخورد فراوانی داشت، گفت: من به نظر قالیباف احترام می‌گذرام و رأی من هم ابراهیم رئیسی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حضور برخی چهره‌های خاص در ستادهای حامی رئیسی نیروهای روشنفکر را نگران آینده ایران کرده است.

بعد از انصراف قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری، کانال رسمی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات، در مطلبی نامه منصور ارضی را منتشر کرد:

کناره گیری جناب آقای محمد باقر قالیباف به نفع حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی نشان دهنده مردانگی ، غیرت و از خود گذشتگی ایشان بود. بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از این اقدام انقلابی و ائتلاف خجسته اعلام می دارم و امید دارم همه نیروهای انقلاب از جمله آقای قالیباف در دولت کار و کرامت به کارگیری شوند. سعادت مردم عزیز ایران را از خداوند مسئلت دارم.


استفاده رئیسی از مداحان در ستاد انتخاباتی در حالی است که در سال‌های گذشته نقدهای تندی نسبت به کنش سیاسی مداحان در سیاست انجام شده است.

امیر تتلو نیز در بیانیه‌ای که در رسانه‌های اصولگرا بازخورد فراوانی داشت، گفت من به نظر قالیباف احترام می گذرام و رای من هم سیدابراهیم رئیسی است.

اما در میان سیاستمداران نیز همانطور که روحانی گفته بود، اکثر کابینه احمدی‌نژاد در ستادهای رئیسی مشغول به کار شده‌اند و برخی مثل سعید مرتضوی تنها به حضور در برنامه‌های تبلیغاتی اکتفا کرده‌اند.

حمید رسایی، حیدر مصلحی، حسین الله کرم، روح‌الله‌حسینیان، سعید جلیلی، حاجی‌بابایی، فرهاد رهبر، باقری‌لنکرانی، پرویز‌ فتاح، حسن‌ عباسی، مسعود میرکاظمی، مهرداد بذرپاش و فریدون‌ عباسی از جمله مدیران دولت قبل بودند که عموما عملکردشان مورد انتقاد بود.

از سویی دیگر نام برخی نظریه پردازان جریان اصولگرا مثل محمدعلی رامین، حسن عباسی و آیت‌الله مصباح یزدی در حمایت از رئیسی شنیده می‌شود.


  منبع : خبرگزاری ایلنا
  12:46   سه شنبه 26 اردیبهشت 1396  
 نظرات